مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف دو خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی این استان و جان باختن ۵ نفر در این حادثه خبر داد.

تصادف خودرو - تصادف پژو

به گزارش همشهری آنلاین، حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۰ یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ تصادف ۲ خودروی سواری پژو پارس و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ جاده شاهرود به طرود به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات نعیم آباد با خودرو ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این سانحه ۶ حادثه‌دیده داشت که متاسفانه ۵ نفر از آنان جان باختند و یک نفر مصدوم شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

درخشان همچنین خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶:۰۸ عصر روز شنبه نیز با اعلام گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودرو مزدا و پراید در کیلومتر ۳۸ جاده فولادمحله به کیاسر، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فولادمحله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه ۷ نفر حضور داشتند که ۶ نفر از آنها مصدوم شدند. پس از ارزیابی صحنه و اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومین، این افراد با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 862124
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha