مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
۱ نفر

دو مرد ونزوئلایی به اتهام تجاوز و قتل یک دختر ۱۲ ساله مجرم شناخته شدند.

قتل دختر 12 ساله

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از ای بی سی، ۱۰ مارس یک دختر ۱۲ ساله، به نام جوسلین نونگارای اهل هیوستون به طرز عجیبی ناپدید شد. مادر نگران پلیس را در جراین گذاشت و گفت که دخترم بعد از اینکه تلفنی با دوستش صحبت می‌کرد از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. ماموران پلیس بعد از شنیدن اظهارات مادر، تحقیقات خود را برای نجات دختر ۱۲ ساله آغاز کردند.

فردای آن روز پلیس در جریان کشف جسد یک دختر نوجوان در یک نهر پشت یک هایپر مارکت قرار گرفت. پلیس بلافاصله خود را به محل کشف جسد رساند و در تحقیقات اولیه با توجه به ظاهر جسد، پلیس متوجه شد که به دختر نوجوان را به درخت بسته‌اند و بعد از تجاوز او را خفه کرده و در نهر انداخته‌اند.

بدین ترتیب جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش پزشکی قانونی علت مرگ او را خفگی اعلام کرد.

پلیس تحقیقات بعدی خود را آغاز کرد و با استفاده از دوربین‌های نظارتی آن منطقه توانست هویت آن دو مرد به نام‌های یوهان خوزه رانگل مارتینز، ۲۱ ساله، و فرانکلین خوزه پنا راموس، ۲۶ ساله شناسایی کند.

پلیس عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری آنها آغاز کرد و با به دست آوردن سرنخ‌هایی متوجه شد آنها قصد فرار از کشور را دارند.

کاراگاهان جنایی با پلیس مرزی برای دستگیری آن دو هماهنگ شدند. بدین صورت خوزه در ۱۴ مارس و فرانکلین در ۲۸ مارس هر دو توسط گشت مرزی آمریکا در نزدیکی ال پاسو، تگزاس، ۱۰۷۸ کیلومتری از هیوستون دستگیر شدند.

آنها در اعترافاتشان گفتند که جوسلین را اغفال کردند و او را برای انجام نیت شوم خود به زیر پل بردند. اما بعد از ترس اینکه او آنها را به پلیس لو دهد، تصمیم گرفتند او را سربه نیست کنند.

به گفته پلیس او به زودی به اتهام قتل و تجاوز محاکمه خواهد شد.

کد خبر 862186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha