به‌نظر می‌رسد تنها نیمکت باثبات بالای جدول، مال آبی‌ها و جواد نکونام بوده است.

سرمربی‌های لیگ برتر

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید انتظار می‌رفت اتفاق کاملا معکوسی رخ بدهد اما دست‌کم با اخبار و اطلاعاتی که تا امروز داریم می‌توان گفت تنها نیمکت باثبات بالای جدول متعلق به استقلال و جواد نکونام بوده است! خیلی‌ها تصور می‌کردند با توجه به انبوه حواشی فصل گذشته نیمکت استقلال و نیز ناکامی این تیم در لیگ و جام‌حذفی، مدیران باشگاه سرانجام به این نتیجه برسند که جواد را بردارند و یک مربی خارجی به جای او بگذارند اما مجموعه فعل‌وانفعالاتی که این اواخر در باشگاه استقلال رخ داده، نشان می‌دهد به‌احتمال فراوان نکونام در استقلال ماندگار خواهد بود. او به‌تازگی در کنار مدیران هلدینگ دیده شده و فعلا هم خبری از مذاکره با مربیان دیگر نیست.

در نقطه مقابل اما ۲تیم دیگر بالای جدول و ازجمله فاتحان ۲جام فصل گذشته به‌احتمال فراوان در سال جدید کار را با مربیان دیگری آغاز خواهند کرد. در مورد پرسپولیس که موضوع قطعی است. اوسمار ویرا که فصل گذشته سرخپوشان را به مقام قهرمانی لیگ رساند، به شکل غیرمنتظره با این تیم خداحافظی کرد. مدیران باشگاه هم دنبال مربیان دیگری رفتند و در نهایت خوان کارلوس گاریدو را به‌عنوان صاحب جدید نیمکت سرخپوشان برگزیدند. در تبریز حمید مطهری با این فلسفه روی نیمکت تراکتور نشست که در ادامه کار یحیی گل‌محمدی به او اضافه شود اما نهایتا این اتفاق رخ نداد. یحیی به تبریز نرفت و به این ترتیب به‌احتمال فراوان تراکتور هم برای فصل بعد سراغ مربی دیگری خواهد رفت.

سپاهان هم دیگر تیم مدعی و بالانشین پارسال بود که فصل را با قهرمانی در جام‌حذفی به پایان برد. ژوزه مورایس یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد و شاید انتظار می‌رفت کسب آن موفقیت او را ترغیب کند با اشتیاق بیشتری به کارش در اصفهان ادامه بدهد اما اخبار جدی که طی روزهای گذشته منتشر شده، حکایت از عزم جزم مربی پرتغالی برای جدایی از سپاهان دارد. آنچه ما می‌دانیم براساس گزارش‌هایی است که تا زمان نگارش مطلب منتشر شده اما اگر مورایس هم برود، به شکلی عجیب تنها نیمکت تکان نخورده لیگ به جواد نکونام تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 862550
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha