مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

بعد از پیدا شدن جسد دختر جوان در خانه قاتلی که خود نیز از دنیا رفته است، خانواده مقتول درخواست مجازات نامزد و همدست قاتل را کردند.

قاتل

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از ای بی سی، ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، نومولا چننه، خواهر بنت چننه بازیکن سابق باشگاه فوتبال اورلاندو پایرتس آفریقای جنوبی بعد از شرکت در یک مهمانی به طرز عجیبی ناپدید شد.

بعد از اینکه از نومولا خبری نشد، خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار دادند، آنها به پلیس گفتند که نومولا با دوستانش به مهمانی رفته اما دیگر هرگز به خانه بازنگشت. با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد.

پلیس ازافرادی که آن شب در مهمانی بودند، بازجویی کرد. یکی از آنها به پلیس گفت که در شبی که نومولا ناپدید شد من با نامزدم در گوشه‌ای از مهمانی در حال جر و بحث بودیم. نامزدم به شدت عصبانی بود. وقتی نومولا درگیری بین ما را دید، دخالت کرد و با نامزدم دعوا و او را تهدید کرد. من که حالم خیلی بد بود برای خوردن آب به محلی دیگر رفتم. اما وقتی بازگشتم از آن دو خبری نبود. بعد از مدتی کوتاهی نامزدم در حالی که به شدت آشفته بود دوباره به مهمانی بازگشت اما از نومولا خبری نبود.

با اعترافات ساوانا پلیس مطمئن شد که نامزد او در ناپدید شدن نومولا دست دارد. پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن سیزو بوتلزی (مظنون) آغاز کرد. خانواده مونولا نیز برای پیدا شدن او، ۱۰هزار روپیه جایزه تعیین کردند.

جستجوی پلیس ادامه داشت تا در ۲۶ مارس ۲۰۲۳، ۶ ماه پس از ناپدید نومولا، جسدش در کلبه سیزو در یک قبر کم عمق پیدا شد. بعد از پیدا شدن جسد، پلیس به دنبال قاتل جستجوی خود را ادامه داد، تا اینکه پلیس سرنخ‌هایی به دست آورد و مطمئن شد که قاتل به دلایل نامعلوم جان باخته است.

اکنون خانواده مقتول از دادگاه خواسته‌اند تا نامزد قاتل نیز در این پرونده باید مجازات شود، چون معتقدند که او عامل تحریک قاتل بوده است و او را همدست قاتل می‌دادند.

کد خبر 862927
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha