گلر بوسنیایی مد نظر استقلالی‌ها در رده‌های ملی پایه بوسنی سابقه بازی دارد اما هرگز در تیم ملی بزرگسالان کشور خودش بازی نکرده است

کیوفسکی

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای حضور دروازه‌بان خارجی در استقلال طی روزهای گذشته حواشی زیادی ایجاد کرده است؛ بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال با توجه به اینکه سیدحسین حسینی یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، جذب دروازه‌بان خارجی را اقدامی عجیب توصیف می‌کنند.

با این حال مشخص شد که مسئولان استقلال کارهای حضور این دروازه‌بان خارجی را در ایران نهایی کرده‌اند و این گلر به زودی به تهران سفر می‌کند.

با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخصات این دروازه‌بان مد نظر استقلالی‌ها مشخص شده است. او یک گلر ۲۹ ساله بوسنیایی است که در لیگ مقدونیه بازی می‌کند و با پایان قراردادش به زودی به تهران سفر می‌کند و آبی‌پوش خواهد شد.

نام این دروازه‌بان ودران کیوسفسکی است و طی دو فصل گذشته برای استروگا در لیگ مقدونیه بازی کرده است. او در دو فصل گذشته ۳۸ بازی برای تیمش در لیگ مقدونیه بازی کرده و در فصل اخیر ۶ بازی هم در لیگ کنفرانس اروپا برای استروگا بازی کرده است.

گلر بوسنیایی مد نظر استقلالی‌ها در رده‌های ملی پایه بوسنی سابقه بازی دارد اما هرگز در تیم ملی بزرگسالان کشور خودش بازی نکرده است. این دروازه‌بان ۱۸۵ سانتی‌متری در فصل گذشته ۱۴ بار برای استروکا کلین‌شیت کرده است. جالب اینکه او فصل پیش در مجموع ۳۸ بازی‌ای که برای تیمش به میدان رفته ۳۷ گل خورده در کارنامه دارد.

نکته قابل توجه این است که این دروازه‌بان متولد کشور مقدونیه است اما پاسپورت بوسنیایی دارد و اهل بوسنی و هرزگوین محسوب می‌شود. مبلغ قرارداد کیوسفسکی با استروگا در فصل گذشته ۳۰۰ هزار یورو عنوان شده و این قرارداد خاتمه یافته و او به عنوان بازیکن آزاد به جمع آبی‌پوشان می‌پیوندد.

با همه تفاسیر بالا، کیوسفسکی که با مسئولان استقلال به توافق کامل رسیده و آفر رسمی قرارداد را هم تایید کرده احتمالا به زودی به تهران می‌آید تا کارش را شروع کند.با حضور این دروازه‌بان وضعیت سیدحسین حسینی همچنان مشخص نیست و باید دید کاپیتان آبی‌پوشان چه تصمیمی درباره آینده خواهد گرفت.

کد خبر 862958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ارتش سرخ تراکتوری IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    3 4
    این حتی تو تیم ملی بوسنی هم بازی ملی نداره !!!!!!!
    • استقلال 7_1 تراکتور IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 0
      تو اصلا حق اظهار نظر نداری😂😂😂
  • فقط آبی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 7
    خالدآبادی هم میره لنگ
  • تاج کبیر IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    13 3
    حذف حسینی و خانه نشین کردنش کلید خورده.لعنت بهتون ....
  • رضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    3 0
    دروازبان از ایران باید باشد اینهمه در وازبان خوب داریم چرا به کار نمیگیرد فقط ایرانی بگیرید ما به بازیکن بازی ساز وبازیکن سرعتی در راست چپ که بتونه در لحظه غافلگیر کنه نیاز مندیم نه دروازبان خارجی که ثابت شده که هبچ کفیتی نداسته
  • عشق است استقلال IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    استقلال به بازیکن میانی یا مهاجم فرصت طلب نیاز داره نه دروازبان آخه چرا خرج علکی میکنن این همه بازیکن داریم تو ایران....لا اقل بازیکن خوبی بگیر.
  • امید FR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    فقط سید
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    بله حسینی مگه چش بود اگر راست میگید پستهای صعیف را بابازیکن های عالی پر کنید نه دروازه بان ... را بندازید به ما
  • علمدار سینایی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    صد گلر خارجی هم که بیاد این سید عزیز مون هست که باید گلر اول باشگاه بزرگ استقلال باشد خواهشا شایعه پراکنی نکنید که سید پیش ما هواداران جایگاه خاصی دارد مگه میشه عقاب اسیا را بیخیال شد وکلاغ بوسنیایی خریداری کنیم اونم گلری که بازی ملی ندارد