سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق اعلام کرد: نظر به درخواست روسای برخی حوزه های اخذرای ، زمان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به مدت دو ساعت تا ساعت ۲۰ به وقت محلی در عراق تمدید می شود.

محمد کاظم آل صادق

به گزارش همشهری آنلاین، محمد کاظم آل صادق عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بغداد، گفت: مراکز انتخاباتی وحوزه های اخذرای بغداد، بصره، نجف، کربلا، کاظمین تا ساعت ۲۰ به وقت محلی تمدید گردید.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و رییس هیات اجرایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در عراق، دلیل تمدید زمان برگزاری انتخابات در شهرهای یادشده را ادامه حضور ایرانیان مقیم و زائران عتبات مقدسه در مراکز اخذ رای و درخواست روسای این شعب اعلام کرد..

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، محمدرضا قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به عنوان چهار رقیب حضور دارند.

کد خبر 862991
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha