رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب از حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات حزب الله به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه پهپاد و ۲۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل غربی و اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده و خساراتی در این منطقه به بار آورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که پهپادهای انفجاری از سمت لبنان به نهاریا و شلومی شلیک شد و یک ساختمان مورد اصابت قرار گرفته است.

حزب الله لبنان نیز با صدور اطلاعیه‌ای در این باره گفت که با سلاح مناسب یک ساختمان در شهرک اشغالی شلومی را که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می‌کردند، هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

کد خبر 863001
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha