علیرضا زاکانی تاکید کرد که ، الان خداوند متعال به برکت خون شهدا، فرصتی دوباره نصیب ما کرده است و دیگر دور دوم اختلاف نظری نیست و آقای دکتر سعیدجلیلی تنها مصداق اصلح خواهد بود.

زاکانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا زاکانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هفته پیش رو، مهمترین و سرنوشت‌سازترین روزهای جبهه انقلاب است.

اگر دور اول در تطبیق شاخص‌های اصلح بر نامزدهای جریان انقلاب، در بدنه نیروهای انقلابی اختلاف نظر وجود داشت، الان خداوند متعال به برکت خون شهدا، فرصتی دوباره نصیب ما کرده است و دیگر دور دوم اختلاف نظری نیست و آقای دکتر سعیدجلیلی تنها مصداق اصلح خواهد بود.

باتشکر از زحمات آقایان دکتر قالیباف و دکتر قاضی زاده و تمام هواداران ایشان، اکنون وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

اطمینان دارم آقای دکتر قالیباف هم شخصا و فداکارانه به میدان خواهند آمد و با تمام توان در تعیین رئیس جمهور دولت چهاردهم برای تداوم شهید رئیسی، نقش کلیدی خویش را ایفا خواهند کرد.

بیانیه مهم قالیباف بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهوری

درخواست قاضی زاده هاشمی از قالیباف، زاکانی و هوادارانش

کد خبر 863188
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • صادق AU ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    2 0
    شما که نمیخواستی در انتخابات شرکت کنید چرا کاندید شدید واقعا؟