ساعاتی قبل مجروحان حادثه حمله به ماموران و مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان راسک از طریق امداد هوایی پلیس به زاهدان منتقل شدند.

انتقال هوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ساعاتی قبل مجروحان حادثه حمله به ماموران و مجریان برگزاری انتخابات یکی از شعب رأی در جکیگور از توابع شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان از طریق امداد هوایی پلیس به زاهدان منتقل و در مرکز درمانی مجهز تحت مداوا قرار گرفتند و دوره درمان خود را سپری خواهند کرد.

سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی بامداد امروز شنبه در پی حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

افراد مسلح ناجوانمردانه جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق ارای مردم حفاظت ولی تعداد پنج نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل که متاسفانه 2 نفر به نام سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به شهادت رسیدند.

کد خبر 863265
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    پس نيروی انتظامی کجاست که اين ماموران شريف به شهادت می رسند، اينهمه در تهران نيروهای مختلف و زياد دارد که در خيابان ها جولان می دهند، اما هميشه در منطقه چابهار نيروهای شريف و زحمتکش ايران عزيز به شهادت می رسند و مجروح می شوند.