یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

آتش‌سوزی‌های پی‎در پی از آغاز دور جدیدی از مبارزات جوانان مقاومت در داخل سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

سرزمين هاي اشغالي

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: داستان آتش‌سوزی‌های سریالی در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد. در تازه‌ترین مورد، آتش‌سوزی در شهرک کوخاو یعقوب در شمال قدس اشغالی 17 مجروح برجای گذاشته است.

کانال اطلاع‌رسانی جنبش نجباء نوشته، آتش‌سوزی‌ها این احتمال را تقویت می‌کند که شاهد دور جدیدی از مبارزات جوانان مقاومت در داخل سرزمین‌های اشغالی هستیم. در ادامه به برخی از آتش‌سوزی‌ها در سرزمین‌های اشغالی در 2 ماه گذشته می‎پردازیم:

28 ژوئن

آتش‌سوزی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین کفار عتصیون در شهرک بیت امر در شمال الخلیل و یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعت‌ها ادامه داشت. گفته شده، بیش از 20 تیم آتش‌نشانی و 6 هواپیما در عملیات اطفای حریق شرکت داشتند.

22 ژوئن

منابع عبری زبان از کشته شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در شهر قلقیلیه در کرانه باختری در پی به آتش کشیده شدن خودروی او خبر دادند. گفته شده، ارتش رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای خود را روانه قلقیله کرد تا مجریان این عملیات را پیدا کند.

17 ژوئن

شبکه عبری زبان کان گزارش داد که 30 تیم آتش‌نشانی همراه با 10 فروند هواپیما در تلاش هستند تا آتش‌سوزی در جنگل بیت کیشیت در شمال فلسطین اشغالی را مهار کنند.

15ژوئن

منابع عبری زبان از آتش‌سوزی گسترده در منطقه برعام در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و نوشتند که تلاش 4 تیم آتش‌نشانی برای مهار آتش اعزام شده است.

4 ژوئن

روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم با اعلام خبر آتش‎سوزی در منطقه عمیعاد نوشت که 16 صهیونیست از جمله 7 نظامی در نتیجه آتش‌سوزی‌ها دچار خفگی و سوختگی شدند.

3 ژوئن

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که در پی گسترش دامنه آتش در کریات شمونا به سبب حملات موشکی حزب الله، خانه‌ها در این منطقه تخلیه شده است. پایگاه خبری اسرائیل هیوم نوشته که 14تیم آتش‌نشانی بیش از 5 ساعت است که در تلاش برای اطفای حریق در الجلیل علیا بودند.

14 ماه می

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم از وقوع آتش‌سوزی در داخل پایگاه اسرائیلی تل هشومیر در شمال تل آویو خبر داد و تاکید کرد که تیم‌های امدادی در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

کد خبر 863446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha