هدست واقعیت افزوده Apple Vision Pro آنطور که انتظار می‌رفت، موفق نبوده است. اما این شرکت هنوز تسلیم نشده است.

ویژن پرو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، در اینجا به بررسی وضعیت Vision Pro و آنچه در آینده انتظار می‌رود، بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ می‌پردازیم.

  • کاربران همچنین قادر خواهند بود عکس‌ها و ویدیوهای شخصی خود، از جمله تصاویر پانوراما، را در داخل هدست مشاهده کنند.
  • اپل به طور فعال در حال کار بر روی ادغام فناوری هوش مصنوعی خود، معروف به Apple Intelligence، در رابط کاربری واقعیت افزوده هدست (visionOS) است. انتظار می‌رود این اقدام تجربه کاربری عمومی برای کاربران هدست را بهبود بخشد.
  • اپل در حال بازسازی دموهای درون فروشگاهی خود است تا تجربه‌ای جامع‌تر ارائه دهد. گزینه جدید "Go Deeper" به خریداران احتمالی اجازه می‌دهد ویژگی‌هایی مانند برنامه‌های اداری و مشاهده ویدیو را تست کنند. کاربران Vision Pro نیز به زودی قادر خواهند بود ویدیوها و عکس‌های شخصی خود، از جمله تصاویر پانوراما، را در داخل هدست مشاهده کنند. انتظار می‌رود این ویژگی با به‌روزرسانی آینده visionOS 2 و گزینه "spatialize" که می‌تواند عکس‌های 2D را به تجربیات 3D تبدیل کند، بهبود یابد.
  • شایعات حاکی از آن است که اپل تمرکز خود را بر توسعه هدستی مقرون به صرفه‌تر گذاشته است که انتظار می‌رود تا پایان سال آینده عرضه شود. جزئیات هنوز مبهم هستند، با گزارش‌های متناقضی که یا به نمایشگرهای با وضوح پایین‌تر برای جانشین Vision Pro اشاره دارند یا به طور کامل به این گزینه مقرون به صرفه‌تر متمرکز هستند.
  • بزرگ‌ترین چالش به نظر می‌رسد متعادل کردن هزینه با نمایشگرهای با وضوح بالا است که در حال حاضر در Vision Pro ارائه می‌شود. در حالی که هنوز زود است که بگوییم Vision Pro به بن‌بست رسیده است، به احتمال زیاد اپل نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از این هدست را معرفی خواهد کرد. به زودی متوجه خواهیم شد!

بیشتر بخوانید:

کد خبر 863569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha