وقتی موبایل گرانقیمت مردی جوان در اتوبوس بی آرتی به سرقت رفت، او با گوشی موبایل دومش، به خط اولش زنگ زد و موفق شد مچ سارق موبایلش را در اتوبوس بگیرد.

اتوبوس بی آر تی

همشهری آنلاین ؛ حوادث: این اتفاق چند روز قبل در یکی از ایستگاه های اتوبوس تهران اتفاق افتاد. وقتی صدای زنگ موبایل از جیب یکی از مسافران شنیده شد، مردی به سمت وی هجوم برد و دستش را گرفت.

او فریاد کشید که این مرد سارق است و از مسافران دیگر خواست تا به پلیس زنگ بزنند. آنطور که مالباخته می گفت، مسافر سارق به او تنه زده و در یک چشم بهم زدن موبایلش را به سرقت برده است. با حضور پلیس، سارق دستگیر شد و ماموران در بازرسی از جیب های وی، چندین گوشی موبایل کشف کردند.

هرچند متهم جوان ادعا می کرد که آن روز سرقت هایش را شروع کرده است اما انگشت نگاری از او نشان داد که وی یک مجرم سابقه دار است. او 5 بار به جرم سرقت دستگیر و زندانی شده بود. وی گفت: پس از آخرین سرقت،‌منتظر ایستگاه بعدی بودم تا از اتوبوس پیاده شوم اما مالباخته زیرک، مچم را گرفت.

وی ادامه داد: من سالها قبل به دام سارقی گرفتار شدم و سارق توانست حسابم را خالی کند. از آن پس بود که تصمیم گرفتم نزد یک تبهکار حرفه ای آموزش سرقت ببینم و خودم دست به سرقت بزنم تا به راحتی پول به دست بیاورم. وی ادامه داد: هربار که دستگیر می شدم و به زندان می رفتم، تصمیم می گرفتم دور سرقت را خط بکشم اما به محض اینکه در زندان گشوده می شد و آزاد می شدم، باز وسوسه به سراغم می آمد و نقشه سرقت می کشیدم.

این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبر 863769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha