‌آیا قرارداد امضاشده تراکتور با ستاره‌های پرسپولیس تعهدآور است؟‌ با ابلاغ دستورالعمل جدید آیین‌نامه نقل و انتقالاتی جواب این سوال منفی خواهد بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در 24 ساعت گذشته اخبار ضد و نقیض زیادی درباره احتمال بازگشت برخی از بازیکنان جداشده پرسپولیس منتشر شد. به‌ویژه دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند. این ماجرا اهالی فوتبال را البته مقابل یک سوال مهم قرار داد:

‌آیا قرارداد امضاشده تراکتور با ستاره‌های پرسپولیس تعهدآور است؟‌ با ابلاغ دستورالعمل جدید آیین‌نامه نقل و انتقالاتی جواب این سوال منفی خواهد بود. این سه نفر قبل از پایان لیگ برتر بیست و سوم قراردادی داخلی با تراکتور امضا و حتی شنیده شد که پول نقد هم از مالک این باشگاه گرفته‌اند. در حالی که همه منتظر رونمایی رسمی باشگاه تبریزی از خریدهای جنجالی جدید خود بودند، قوانین جدید نقل و انتقالاتی همه معادلات را بر هم زد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه تراکتور با این بازیکنان قرارداد دوساله امضا کرده ولی قانون می‌گوید که بازیکنان بالای 30 سال فقط می‌توانند قرارداد یکساله داشته باشند. پس این توافق اولیه قابلیت ثبت و پیگیری قانونی در سازمان لیگ نداشته و عملا ملغی‌شده به حساب می‌آید. پس ترابی و اسماعیلی‌فر از نظر قانونی مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارند و از بین آنها اخبار غیررسمی حکایت از این موضوع داشته که دانیال تا این لحظه برخلاف ترابی پشیمان شده و بدش نمی‌آید با پس دادن پول زنوزی یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کند.

این بزرگ‌ترین شانس برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و به همین خاطر است که مدیران باشگاه هم حرکتی عجولانه برای انتخاب جانشین ترابی و اسماعیلی‌فر نداشتند. هرچند تا اعلام رسمی تصمیم این بازیکنان درباره وضعیت نهایی باید صبر کرد.

کد خبر 863885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ۴۴۴۴ IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    5 13
    میترسم یه روز بخاطر پیروزی قانون مملکت هم عوض بشه یاخدا اینا دیگه چقد ضایع حمایت میکنن از پیروزی خنده دار اینه که بعد اسم قهرمانی هاشون رو میذارن قهرمانی پاک آقا بذلر فصل شروع بشه بعد حمایتاتون رو علتی کنید
    • کیسه IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      5 3
      به دوچرخه سواران تهران که ادعا دارن تاج حکومتی به شکل کاج روی سر دارن مربوط نیست
  • پوریا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    5 3
    خداکنه برگردن که خوب میشه
  • مجید IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    6 0
    ترابی در تیم جایی نداره ولش کنید پشیمونی سودی نداره فکر میکنه میتونه پرس پلیس لیاقت میخواد که ان نداره
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    5 8
    زنوزی بخواد اینا را بگیره کسی نمیتونه جلوشو بگیره
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    4 3
    قید هر سه نفر را بزنید تا فکر نکنند مهم هستند . این پرسپولیس هست که بازیکن را بزرگ می کند . وقتی خودشون لیاقت بزرگی را ندارند و ساز جدایی را کوک می کنند باید سریع خودمون را از شرشون خلاص کنیم .
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    6 3
    این بزرگترین شانس پرسپولیس نیس این نشان از فساد سیستماتیک کل کشور هست که هرکی بخاطر علایقش یه قانونی تصویب میکنه!
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 1
    حالا کی گفته که ما اینارو میخوایم!؟ من که اصلاً دوست ندارم ببینم بیرانوند و حتی ترابی تو تیم باشه!
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 2
    اسماعیلی فر برو خواهشن ،رامین رضاییان برگرد