مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در بازدید خانواده‌های شهدا و ایثارگران غزه از«سرزمین مقاومت» عنوان کرد که خانواده‌های شهدا و ایثارگران طوفان الاقصی تا روز چهارشنبه مهمان مردم تهران هستند.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین؛ مصطفی زیبایی نژاد درحاشیه بازدید خانواده‌های شهدا و ایثارگران غزه از«سرزمین مقاومت» درسایت نمایشگاهی برج میلاد اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران طوفان الاقصی تا روز چهارشنبه مهمان مردم تهران هستند. براین اساس مهمانان مقاوم و سربلند غزه از سرزمین مقاومت که به بازسازی سرزمین‌های محورمقاومت ازجمله ایران، عراق، یمن، سوریه و لبنان اختصاص یافته و بزودی برای بازدید عموم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، پرداختند.

او با اشاره به اینکه سرزمین‌ مقاومت درزمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع درحال احداث است، توضیح داد: کشورهای حوزه مقاومت دارای تاریخ و تمدن هستند و برای نشان دادن تمدن سرزمین‌های حوزه مقاومت با محوریت فلسطین در اطراف مسجد الاقصی به عنوان نماد فلسطین محله الجزایری‌ها درفلسطین، قلعه پالمیرا درسوریه، قلعه بابل درعراق و نمادهایی مانند بیمارستان ویرانه المعمدانی که ازسوی رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت طراحی و شبیهه‌سازی شده است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برای آشنایی بازدید کنندگان با آداب، رسوم و سنن هریک از کشورهای متمدن حوزه مقاومت، ارایه تصویر تاریخی ازاین کشورها و نیزسابقه مقاومت و روحیه مقاوم مردم این کشورها به شکل تصویری در معرض دید بازدید کنندگان در قالب سیستم 3DMAP قرار خواهد گرفت. علاوه براین گروه‌های نمایشی نیزتئاترهایی با موضوع مقاومت را روی صحنه خواهند برد.

زیبایی‌نژاد ادامه داد: «زیارت مجازی کربلای معلی و حرم مطهر حضرت زینب«س» با استفاده ازعینک‌های VR از بخش‌های جنبی دیگر سرزمین مقاومت است.

گفتنی است در این بازدید که با حضور«خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران همراه بود، شرکت کنندگان علاوه بر حضور در سرزمین مقاومت ازبرج میلاد تهران و بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

بازدید خانواده ایثارگران غزه از سرزمین مقاومت

کد خبر 863969
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha