آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب (سه‌شنبه) ۱۲ تیر ماه با موضوع اقتصادی برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها از شبکه‌های مختلف سیما ادامه دارد و بدین ترتیب امروز روز شلوغ تبلیغات نامزدها در تلویزیون خواهد بود.

مناظره

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آنچه که از سوی ستاد انتخابات صداوسیما اعلام شده است، شبکه یک سیما امروز، ۱۲ تیر ماه مستند سوم مسعود پزشکیان را در ساعت ۱۹ روی آنتن می‌برد. سپس مستند سوم سعید جلیلی امشب ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

بر اساس اعلام جزئیاتی رسمی از موضوع مناظره‌های پیش‌رو از سوی مسئولان ستاد انتخابات صداوسیما، مناظره دوم میان دو نامزد، موضوع اقتصادی دارد که امشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما زنده پخش می‌شود. آخرین مناظره دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ تا ۲۳ و ۳۰ به صورت زنده از شبکه‌های یک، سلامت (با رابط ناشنوایان) و جام جم ۱، ۲ و ۳ برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

بر این اساس در این مناظره دو نامزد در بازه زمانی دوساعته پاسخگوی سوالات در چهارچوب محورهای فرهنگی ـ سیاسی خواهند بود. شبکه چهار، پنج و دو سیما مناظره اول را امروز به ترتیب ساعت ۱۰ صبح و ۱۳ و ۱۶ بازپخش می‌کنند.

شبکه چهار سیما همچنین مستند سوم مسعود پزشکیان و سعید جلیلی را امشب به ترتیب ساعت ۲۳ و ۲۳ و ۳۰ دقیقه بازپخش می کند.

نخستین مناظره دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شب گذشته ـ ۱۱ تیر ماه ـ در تلویزیون در حالی با اجرای مهدی خسروی برگزار شد که با اجرای قابل قبول این مجری روبه‌رو بودیم. مناظره‌ رودررویی که هرچند با توجه به احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم قابل پیش‌بینی بود اما بعد از مدت‌ها دوباره در صداوسیما محقق و با کمترین حواشی ممکن مواجه شد.

کد خبر 863989
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha