ژنرال‌های ارشد اسرائیلی خواهان آتش‌بس در غزه هستند. این گزارشی است که  روزنامه نیویورک تایمز آمریکا آن را تهیه کرده است.

نظامیان صهیونیست

همشهری آنلاین: ژنرال‌های ارشد اسرائیلی خواهان آتش‌بس در غزه هستند. این گزارشی است که روزنامه نیویورک تایمز آمریکا آن را تهیه کرده و در این ارتباط نوشته است:

«ژنرال‌های ارشد اسرائیلی خواهان آتش‌بس در غزه هستند حتی اگر این مسئله به بقای جنبش حماس در این باریکه منجر شود. ژنرال‌های اسرائیلی بر این باورند که آتش‌بس بهترین راه برای آزادی ۱۲۰ اسیر اسرائیلی در غزه است. آن‌ها همچنین عنوان کردند که نیروهای ارتش در صورت جنگ زمینی علیه حزب الله، برای بهبودی و بازیابی توان خود به زمان نیاز دارند. به اعتقاد ژنرال‌های اسرائیلی، آتش‌بس با حماس در غزه می‌تواند توافق با حزب الله را هم تسهیل کند.»

در ادامه این گزارش آمده است:

«ژنرال‌های اسرائیلی تاکید کردند که ارتش از جنگی ابدی که طی آن همه توان و مهماتش به تدریج از بین برود، می‌ترسد و ماندن حماس در قدرت برای استرداد اسرای اسرائیلی ظاهرا بهتر از گزینه‌های دیگر است. ژنرال‌های اسرائیلی آتش‌بس در غزه و انتقال شماری از نیروها به مرزهای شمالی برای بازیابی توان ارتش در صورت وقوع جنگی گسترده با حزب الله را امری ضروری دانسته و تاکید کردند که شمار نیروهای ذخیره ارتش که به خدمت فراخوانده می‌شوند، رو به کاهش است.»

کد خبر 864136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha