چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
۱ نفر

سال گذشته، اپل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را با تراشه A۱۶ Bionic و آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را با تراشه A۱۷ Pro معرفی کرده که تفاوت بیشتری بین مدل‌های پرو و غیر پرو ایجاد کرد.

آیفون 16

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، این اقدام خیلی خوب مورد استقبال قرار نگرفت و اکنون، با توجه به اینکه فقط آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کنند، دقیقاً به دلیل تراشه‌هایشان، این حرکت به ویژه در نظر گرفته می‌شود.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد اپل امسال قصد ندارد همین کار را انجام دهد. طبق کدی که در بک‌اند اپل کشف شده است، همه چهار مدل آیفون ۱۶ با تراشه A۱۸ عرضه خواهند شد. ممکن است هنوز یک سیستم دو سطحی وجود داشته باشد که در آن مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۶ تراشه A۱۸ را دریافت کنند، در حالی که پروها ممکن است A۱۸ Pro یا چیزی مشابه آن را دریافت کنند، اما حداقل دستگاه‌های ارزان‌تر با تراشه سال گذشته گیر نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

اگر اپل به راه دو سطحی برود، ممکن است مدل‌های معمولی تعداد کمتری از هسته‌های GPU را دریافت کنند، یا بایگانی یا غیرفعال شوند. نکته جالب این است که پنج مدل در کد اپل کشف شده‌اند و هنوز معما باقی است که پنجمین مدل چه خواهد بود - احتمال می‌رود که ممکن است آیفون SE بعدی باشد که می‌تواند اوایل سال ۲۰۲۵ با همان تراشه خانواده آیفون ۱۶ عرضه شود.

کد خبر 864224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha