شایعات عجیب و فراگیر در مورد بازگشت برخی بازیکنان به اردوگاه آبی شنیده می‌شود.

داریوش شجاعیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، ذات فصل نقل‌وانتقالات با «شایعه» گره خورده و گریزی از این داستان نیست. در این میان برخی شایعات هم کاملا طراحی شده و هدفمند تولید می‌شوند تا مثلا قیمت بعضی بازیکنان را افزایش بدهند. گاهی هم تشخیص چنین شایعاتی آسان نیست، به همین دلیل حتی‌المقدور سعی می‌کنیم تا قبل از رسمی‌شدن اخبار نقل‌وانتقالاتی به آنها نپردازیم و وارد بازی بازار گرم‌کن‌ها نشویم. با این حال این اواخر شایعات درست و غلط زیادی در مورد بازگشت برخی بازیکنان قدیمی به استقلال مطرح شده که در نوع خودش جالب است؛ طوری که اگر بخشی از این حرف‌ها هم درست باشد، باید شاهد تشکیل دوباره «استقلال قدیم» در لیگ بیست‌وچهارم باشیم!

حتی در پنجره زمستانی قبلی هم زمزمه‌هایی در مورد بازگشت فرشید اسماعیلی و فرشید باقری به استقلال به گوش می‌رسید؛ ۲بازیکنی که گویا اصلا جذب اوستون اورونوف به‌خاطر آنها منتفی شد. حالا هم می‌گویند از بین این دو نفر، شاید فرشید باقری دوباره آبی‌پوش شود؛ هرچند خود او در پایان فصل مدعی شد تنها در شرایطی به استقلال برمی‌گردد که یک تیم قوی بسته شود!

همزمان اخبار جدی در مورد مذاکره و حتی توافق استقلال با میلاد زکی‌پور هم به گوش می‌رسد؛ بال چپ سابق آبی‌ها که فصل گذشته را در سپاهان توپ زد. در حالی صحبت از حضور دوباره زکی‌پور در استقلال جدی شده که آنها به تازگی در آن پست قرارداد ابوالفضل جلالی را تمدید کرده‌اند، هرچند گفته می‌شود شاید این بازیکن سرباز شود و به ملوان برود. دیگر بازیکن سپاهان هم که اخبار جسته و گریخته‌ای در مورد احتمال حضورش در استقلال مطرح می‌شود، محمد دانشگر است.

در عجیب‌ترین مورد اما طی روزهای گذشته گفته شد باشگاه نسبت به جذب داریوش شجاعیان هم بی‌میل نیست؛ هافبک ۳۲ساله‌ای که دوران نه‌چندان موفقی در استقلال داشت و فصل گذشته برای هوادار توپ زد. شایعه عجیب جذب شجاعیان که گویا تکذیب هم شده، داستان بازگشت نافرجام میلاد فخرالدینی در زمستان گذشته را در اذهان تداعی می‌کند. اگر واقعا در این زمینه جدی هستید، بد نیست به جذب دوباره بازیکنی مثل مرتضی تبریزی، آرش افشین و بختیار رحمانی هم فکر کنید!

کد خبر 864271
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha