رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که کامالا هریس جایگزین جو بایدن در انتخابات می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ در ادامه گفت: «آن شب در مناظره چه کردم؟ آن پیرمرد زوار در رفته را درب و داغون کردم. او دارد از رقابت (انتخابات) کنار می‌رود». این حرف را ترامپ بیان کرد.ویدئویی از ترامپ که او را در زمین گلف نشان می‌دهد و با فردی ناشناس درباره کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حرف می‌زند، خبرساز شده است.این حرف در حالی خبرساز شده که بایدن و کاخ سفید طی روزهای اخیر ضمن رد فشارها درباره عملکرد ضعیف او در مناظره، درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از انتخابات را رد کرده‌اند.

پیش بینی دونالد ترامپ؛ بایدن از انتخابات کنار می‌کشد | این زن افتضاح است! | ترامپ رقیب جایگزین را هم معرفی کرد

ترامپ ادامه داد: «من او (بایدن) را از رقابت خارج کردم و این یعنی ما کامالا را خواهیم داشت. به نظرم، (برای ما) او بهتر است چرا که خیلی بد است. او رقت انگیز است و واقعا به شدت بد است». رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این ویدئو بار دیگر علیه وضع جسمی و ذهنی بایدن 81 ساله موضع گرفت و گفت که «می‌توانید تصورش را بکنید که او بتوانید از پس پوتین و رئیس‌جمهور چین بربیاید؟».

کد خبر 864540
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha