بازیکنی که سابقه نیم فصل حضور در استقلال را دارد، می‌تواند جدید ترین یاغی فوتبال ایران بعد از مسعود ریگی لقب بگیرد

محمدرضا آزادی

به گزارش همشهری آنلاین در روزگاری که مسائل مالی حرف اول را در فوتبال ایران می‌زند. تعجب برانگیز نیست که بازیکنان گاهی فراموش می‌کنند که هر مصاحبه و صحبتی که می‌کنند ضبط می‌شود و بعدها ممکن است به ضررشان باشد.

جدید ترین نمونه این داستان، محمدرضا آزادی است. مهاجم جوان تیم نساجی که دو فصل اخیر آمار گلزنی نسبتا خوبی را به ثبت رسانده و حالا جزو گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله این تیم نیز به حساب می‌آید.

این بازیکن که سابقه نیم فصل حضور در استقلال را دارد، می‌تواند جدید ترین یاغی فوتبال ایران بعد از مسعود ریگی لقب بگیرد. آزادی در تازه ترین مصاحبه خود گفته است که بهترین تصمیم را برای پیشرفت فوتبالش خواهد گرفت و به نوعی اعلام کرده که مشکلی با پیوستن به پرسپولیس به عنوان بازیکن سابق استقلال ندارد.

کاملا هم صحبت حرفه‌ای و درستی را مطرح کردی محمدرضا جان، اما ای کاش دو سال پیش و بعد از دبلی که مقابل پرسپولیس در جام حذفی با پیراهن آلومینیوم کردی، سخن از ژن استقلالی‌ات برای این درخشش نمی‌کردی. آن‌وقت حالا با خیالی راحت تر به پرسپولیس می‌آمدی و با لباس قرمز به دوران فوتبال‌ات ادامه می‌دادی!

کد خبر 864581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    ما پرسپولیسی ها فوتبال را فوتبال می دانیم کری های مقطعی اشکال ندارد ریگی هم روزی روزگاری استقلالی بود فصل گذشته نشان داد که فوتبالی و پرسپولیسی است
  • جعفر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    مگرشماکیسه کشا کم بازیکن پرسپولیسی کرفتین که همچنین کلامی برزبان میاریدشماها درگرفتن بازیکن ازپرسپولیس ازهیچ چیزی دریغ نکردیدالان داریداین بچه رونصیحت میکنیدعجب ... هستین شماها