مدیر عامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: خط ۱۱ مترو تهران تا قبل نیمه اول امسال تعیین تکلیف می‌شود.

مترو ملی

به گزارش همشهری آنلاین، در نشست تخصصی بررسی ابعاد مختلف پروژه احداث خطوط جدید شبکه مترو تهران که امروز برگزار شد، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت مترو تهران با اعلام این خبر گفت: تا پایان مدیریت شهری کنونی متوسط ۴۵۰ متر حفاری مترو و بالای ۵ کیلومتر حفاری صورت می‌گیرد و با برنامه ریزی می‌توان دو تا ۳ ایستگاه را آماده بهره برداری کنیم.

وی در خصوص راه اندازی تراموا نیز گفت: راه اندازی خط یک و دو تراموا تصویب شورای عالی ترافیک شده و مطالعات سنجی تکمیلی توسط معاونت حمل و نقل خواهد بود. به گفته او شورای عالی ترافیک متولی تصویب و رد ایجاد خطوط جدید است که بهمن سال گذشته راه اندازی خط تراموا تصویب ولی بودجه مورد نیاز توسط شورای شهر صورت می‌گیرد.

درستی گفت: تا پایان نیمه اول امسال مطالعات توسط حمل و نقل به نقطه معقول می‌رسد و ۱۲ تا ۱۴ ماه راه اندازی آن آغاز می‌شود. مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره اینکه با توجه به تغییر دولت سرانجام خطوط جدید و تراموا چه خواهد شد؟ شهرداری در سنوات گذشته با و بدون مشارکت دولت واگن خریداری کرده و در آینده هم مناصبات می‌تواند تأثیر گذارد اکنون برای واگن‌ها پیش پرداخت انجام و در حال ساخت است و دولت جدید هم فکر نمی‌کنم شرایط فعلی را تغییر دهد.

کد خبر 864832
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha