دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پیامی به رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک گفت.

زاکانی در حیاط دولت

به گزارش همشهری آنلاین، در متن پیام تبریک دکتر علیرضا زاکانی به رئیس جمهور منتخب مردم ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(میزان رای ملت است) امام خمینی (ره)

اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکر گزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را باردیگر به اثبات رساندند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

پس از پایان رقابت ها، همه تلاش ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.

اینجانب بر اساس اصول و مبانی انقلابی و در راستایی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورم، برای تداوم راه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی پا به عرصه انتخابات نهادم و بعنوان عضوی از جبهه انقلاب تلاش کردم با رقابت بر اساس کارنامه و برنامه ای مشخص، در این فضا که الزامات خود را دارد حضوری مفید وموثر داشته باشم.

اینک تمام برنامه هایم را که با پشتوانه جمع بزرگی از نخبگان نگاشته شده است را به رئیس جمهور منتخب تقدیم می کنم و با علم به سنگینی بار دولت، انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه ای قوی و توانمند، معتقد و مومن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش گرفته تا گره از مشکلات مردم گشوده شده و راه رسیدن به قله های امید و افتخار و پیشرفت و آبادانی ایران سربلند هموار گردد.
انشاءالله
علیرضا زاکانی
خادم مردم ایران

کد خبر 864875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 25
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    18 51
    پیروز واقعی نظام و مقام معظم رهبری بود که دغدغه ی ایشان مشارکت بود و بس. مفلوک واقعی هم رسانه‌های معاند و مروج خشونت و حامی تحریم بود که به معنای واقعی عزادار درایت و حضور مردم در انتخابات شدند
    • مهدی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      37 14
      از نظر شما آن اکثریت ( 50.2 ) که با وجود فضای رقابتی و دو قطبی شدن دور دوم رای ندادند جزو مردم به حساب نمی آیند ؟
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      16 11
      مورد دوم رو درست گفتی رسانه های خارجی هر چه در چنته داشتند علیه پزشکیان بکار بردند و عجیب اینکه فقط علیه او بودند!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    32 60
    سلامت انتخابات باید توسط ناظرين جبهه انقلاب ومستضعفین دقیقا بررسی شود ، رای دکتر جلیلی بیشتر از این رقم است.ننیجه انتخابات با واقعیت میدان در تناقض است .
    • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      46 15
      بخواب دیگه،باختید بدم باختید
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      25 14
      شما فی الحال امتیازات مثبت و منفی نظرتون رو بررسی بفرمایید.
  • حاج عباس CA ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    28 16
    دیدی علیرضا خان، نتونستی. رئیس جمهور شد. خ خ خ خ
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    30 13
    زاکانی ای زاکانی از بیرون لبخند به چهره از درون ذوب اتشین
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    8 24
    آقای زاکانی انشاالله در همین سمت ابقا خواهی شد
  • نعمت IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    28 19
    یادته گفتی نمیزارم رئیس جمهور بشی؟
  • Borzoo NO ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    12 21
    از قبل با تبلیغات ظــریف انتخاب شده بود..
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    26 5
    اصلاح طلبها و اصولگراها هر کدام حدود بیست درصد آرای مردم را بدست آوردند و شصت درصد مردم ایران نه اصلاح طلب و نه اصولگرا را قبول ندارند یعنی هشتاد درصد مردم ایران مسعود پزشکیان اصلاح طلب را قبول ندارند
  • عباس IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    در کل مبارک جناب دکتر پزشکیان باشد....انشالله که واقعا یک تغییر تحولی در نظامات اداری بده و یکسری مدیرانی که چشم به بیت المال دوختن رو عزل کنه و سرکار نزاره و روابط بین الملل رو به صورت جدی برقرار کنه .......به هر حال ایشون دنیا دیده هستن و میتونه کمک حال کشور باشه...البته اگر بعضی ها بزارن این بنده خدا کار کنه....مشخص شد به هر حال60درصد رای ندادن و 22درصد هم به اقای پزشکی رای دادن قطعا میشه 80درصد جمعیت کشور که باوضع کنونی به شدت مخالفن.پس بیخودی جوو سازی نکنن بعضی از دوستان.خدا کمک دکتر پزشکیان عزیز بکنه و واقعا نجات بده این حال و روز اقتصاد و حال بد مردم رو...وگرنه انتخابات بعدی مردم قطع امید خواهند کرد و وضع خیلی بدتر خواهد شد.