حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پیامی به رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی

به گزارش همشهری آنلاین ، نامزد دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم این انتخابات را تبریک گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی آمده است:

«ملت شریف و خردمند ایران
سلام خداوند بر شما و رحمت الهی قرین لحظه هایتان

حضور شکوهمند شما در بالاترین میدان مردم سالاری، نماد عقلانیت وبلوغ تاریخی یک ملت بود. این پیروزی، گوارایتان و سوگورایِ شکست و ناامیدی، نصیب دشمنانتان باد. الحمدالله علی ما هدینا

به برادر عزیز ، مومن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می گویم و به برادر سخت کوش و ایثارگر، جناب دکتر جلیلی و دیگر نامزدهای محترم کارزار مردم سالاری، جناب دکتر قالیباف، جناب دکتر زاکانی و جناب دکتر قاضی زاده هاشمی که جملگی در این پیروزی بزرگ، سهیم بوده اند، عرض ارادت و دعای خیر و سعادت دارم.

جناب دکتر پزشکیان
اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید. پس صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی وسعادت ملت شریف ایران را اصل بی بدیل تمامی انتخاب ها، برنامه ها و تصمیم هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات درهم تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا... و ان الله مع المتقین.

اینجانب بنا به وظیفه‌ای که پای مرا در این عرصه گشود بر خود فرض می دانم ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان و کارگزاران وزارت کشور و همه مجریان و ناظران و حافظان سخت کوش امنیت و اهالی پرتلاش رسانه بخصوص رسانه ملی، پیروزی قاطع ملت شریف را به عنوان برنده نهایی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و بهروزی و سعادت ملت شریف و توفیق جنابعالی را در خدمت به اسلام عزیز و ملت بزرگ ایران و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر بویژه شهید خدمت، رئیسی عزیز از درگاه احدیت طلب کنم.»

کد خبر 864983
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Borzoo NO ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    جه تفسیر عجیبی .پس شما چرا از اول کنار کشیدید ؟؟؟ 2 در صد رای گرفتید یا بشما دستور دادند کنار بکشید ؟؟
  • Borzoo NO ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    شما هم احتمالا در این راه توسط پزشکیان مقام دیگری خواهید یافت. مثل دوره روحانی که همه رقیبان انتخاباتی خود را در پست های مهم گذاشت