رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی او در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفته و بیان کرد که در دوره او همکاری میان ایران و ترکیه بیش از پیش استحکام خواهد یافت.

اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در پیام تبریکی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جدید منتخب جمهوری اسلامی ایران گفت: از طرف خود و ملت ترکیه، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در نتیجه انتخاباتی که در کشورتان برگزار گردید را صمیمانه تبریک گفته و برای جنابعالب در این مسئولیت والا موفقیت آرزو می‌نماییم.

آرزوی موفقیت اردوغان برای پزشکیان + عکس

اردوغان گفت: امیدوارم نتایج انتخابات برای ملت دوست و برادر ایران مایه خیر و برکت باشد.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت: صمیمانه بر این باورم که در دوره ریاست‌جمهوری جنابعالی، همکاری بین کشورهایمان بیش از پیش استحکام خواهد یافت. در این راستا، مایلم ابراز نمایم که تشریک مساعی با جنابعالی موجب خرسندی اینجانب خواهد بود.

او در پایان بیان کرد: بدینوسیله، آرزوهای خود را برای تندرستی و سعادت جنابعالب و بهروزی و رفاه ملت دوست و برادر ایران ابراز می‌نمایم.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

کد خبر 865010
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha