جاکفشی از جمله وسایلی است که چشم هر دوست و آشنایی در هنگام ورود به منزل شما به آن می افتد پس باید در هنگام خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید.

جاکفشی

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید انواع جاکفشی برای ورودی منزل را به شما شرح دهیم تا بتوانید با خیال راحت خرید انجام دهید. همراه ما باشید.

برای خرید جاکفشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه انتخاب جاکفشی مناسب برای ورودی منزل را به بهترین شکل انجام دهید، نکاتی هست که حتما باید به آنها توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • فضای موجود در ورودی منزل

برخی از منازل ورودی های کوچکی دارند که ممکن است برای تمامی جاکفشی ها مناسب نباشد اولین قدم، اندازه‌گیری دقیق فضای ورودی منزل است. این کار به شما کمک می‌کند تا جاکفشی با ابعاد مناسب را انتخاب کنید که نه خیلی بزرگ باشد و فضای زیادی را اشغال کند و نه خیلی کوچک باشد که برای نگهداری تمام کفش‌هایتان کافی نباشد.

  • سبک دکوراسیون

قطعا شما نیز اصلا دوست ندارید که از جاکفشی ای استفاده کنید که تناسبی با دکوراسیونتان نداشته باشد و بدقواره به نظر برسد. پس جاکفشی باید با سبک دکوراسیون کلی منزلتان هماهنگ باشد. مثلا اگر دکوراسیون منزلتان مدرن است، می‌توانید جاکفشی با طراحی ساده و مینیمال انتخاب کنید یا اگر دکوراسیون منزلتان کلاسیک است، می‌توانید جاکفشی با طراحی سنتی و با نقش و نگار را انتخاب کنید.

  • تعداد کفش

آیا میخواهید بوت هم درون جاکفشی قرار دهید؟ چه تعداد کفش‌هایی میخواهید درون آن قرار دهید؟ اگر کفش‌های زیادی دارید، به جاکفشی با فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. جاکفشی‌هایی با طبقات متعدد، کشوها و قفسه‌ها می‌توانند برای این منظور مناسب باشند.

  • متریال

جاکفشی‌ها از متریال‌های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، فلز و پلاستیک ساخته می‌شوند. هر کدام از این متریال‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

  1. چوب: جاکفشی‌های چوبی بادوام و زیبا هستند، اما می‌توانند گران‌تر باشند.
  2. ام دی اف: جاکفشی‌های ام دی اف مقرون به صرفه و متنوع هستند، اما به اندازه جاکفشی‌های چوبی بادوام نیستند.
  3. فلز: جاکفشی‌های فلزی بادوام و مقاوم در برابر آب هستند، اما می‌توانند سرد و بی‌روح به نظر برسند.
  4. پلاستیک: جاکفشی‌های پلاستیکی ارزان‌ترین گزینه هستند، اما کم‌دوام‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین آنها نیز هستند.
  • ویژگی‌های اضافی (مدل های چند منظوره)

برخی از جاکفشی‌ها که جدیدا خیلی مورد استقبال قرار گرفته اند و برای ورودی های کوچک مخصوصا خیلی مناسب هستند، جاکفشی چند منظوره است. این جاکفشی ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند آینه، نیمکت، رخت‌آویز و نورپردازی هستند. این ویژگی‌ها می‌توانند جاکفشی را کاربردی‌تر و زیباتر کنند، اما قیمت آن را نیز افزایش می‌دهند.

  • بودجه

قبل از خرید جاکفشی، بودجه خودتان را در نظر بگیرید و اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید. جاکفشی‌ها در طیف وسیعی از قیمت‌ها موجود هستند، بنابراین می‌توانید جاکفشی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد. در ادامه چند نمونه از زیباترین و خاص ترین جاکفشی های بازار را به شما معرفی میکنیم.

1. جاکفشی مدل لیونا

دوست دارید ترکیبی خلاقانه و منحصر به فرد که در هیچ خانه ای پیدا نمیشود را داشته باشید؟ پس جاکفشی مدل لیونا را امتحان کنید. این جاکفشی که تولید شرکت معتبر و برند خوش نام النسی است طراحی زیبا و به روزی دارد که در ورودی منزل شما میدرخشد.

2. جاکفشی آپارتمانی کاربون

نظرتان راجع به جاکفشی های چند منظوره چیست؟ این مدل های جدید هم فضای کمتری اشغال میکنند و هم برای خانه هایی با فضای ورودی کوچک مناسب هستند. یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های بازار جاکفشی کاربون است که تولید برند مطرح النسی بوده از ترند های روز در طراحی آن بهره برده اند تا نمادی از زیبایی و هنر طراحی را به نمایش بگذارد.

شما با خرید این محصول دیگر نیازی به خرید این لوازم ندارید چون همه را در خودش جای داده است:

  • شلف دکوراتیو
  • قفسه کتاب
  • آینه مربعی بزرگ
  • رخت آویز لباس و جالباسی

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله راهنمای خرید جاکفشی برای منزل را شرح دادیم تا شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. پیشنهاد میکنیم برای اینکه از جدیدترین و زیباترین مدل ها در بازار ایران دیدن کنید حتما به وب سایت النسی سر بزنید و از مزایای خرید اینترنتی مستقیم از این تولید کننده و دریافت محصول درب منزل برخوردار شوید.

کد خبر 865073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha