مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: کودک چهار ساله سیرجانی که روز گذشته پس از جدا شدن از کنار خانواده در جنگل‌های ناهارخوران گرگان مفقود شده بود، با تلاش‌ نیروهای امداد و نجات و تجسس، سالم پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

کودک مفقود شدن در گرگان

به گزارش همشهری آنلاین، قاسم غریب‌آبادی شنبه شب افزود: این پسر بچه چهار ساله اهل سیرجان عصر روز گذشته در خیابان خاکی و جنگلی ناهارخوران (واقع در روبروی محیط زیست) گم شده بود.

وی اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز گذشته ۱۵ تیر ماه گزارش مفقودی یک پسر از سوی پلیس و خانواده‌اش به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند که براساس اعلام خانواده، حادثه در محل اعلام شده رخ داده بود.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز پس از ۲۴ ساعت جستجوی امدادگران هلال‌احمر، نیروهای مردمی و محیط زیست، کودک حوالی منطقه مفقود شده در صحت و سلامت پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

غریب آبادی گفت: در این عملیات ۴۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم شامل تیم‌های ارزیاب، کوهستان و واکنش سریع به همراه تیم‌های پشتیبان از آق‌قلا، واکنش سریع، آنست (تیم سگ‌های تجسس)، مرکزی گرگان و کردکوی بکارگیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: همچنین چهار دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه هلی‌شات دستگاه‌های همکار و پنج دستگاه موتورسیکلت داوطلب نیز استفاده شد و برای پیدا کردن کودک تلاش کردند.

وی در پایان به خانواده‌ها به ویژه مسافرین که به تفرج‌گاه‌های ناآشنا عزیمت می کنند توصیه کرد مراقب افراد خانواده به ویژه کودکان باشند.

کد خبر 865080
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha