خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضای ما این است که اشتغال، مسکن و حمل‌ونقل عمومی در شهرها مورد توجه رئیس‌جمهور منتخب قرار بگیرد.

کاشانی

همشهری آنلاین - حبیب کاشانی در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه بُرهه حساس دیگری را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: کسانی در این برهه نمره قبولی گرفتند که به وظیفه خود عمل کردند. عده ای دنبال سهم خواهی و غنیمت هستند اما کسانی که باید سهم بگیرند مردم هستند و نه کسانی که به آقای پزشکیان و آقای جلیلی رأی دادند بلکه همه کسانی که از من و شما انتظار دارند، باید سهم خود را بگیرند.

وی افزود: این اتفاقی که افتاده اتفاق خوبی بود و پس از شهادت رئیس جمهور و گذران دو ماه پرتلاطم، باید خدا را شاکر باشیم که با وجود مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم، انتخابات اتفاق افتاد. فرصت ها همچون ابر می گذرند و از آقای پزشکیان می خواهیم که از تجربیات گذشته همچون حضور در مجلس و وزارت بهداشت، استفاده کنند.

کاشانی با بیان اینکه شوراها و شهرداری ها بازوان اجرایی رئیس جمهور هستند، یادآور شد: تقاضای ما این است که اشتغال، مسکن و حمل و نقل عمومی در شهرها مورد توجه رئیس‌جمهور منتخب قرار بگیرد. کمااینکه افراد صاحب نظری وجود دارند که می توانند به دولت کمک کنند. مردم نشان دادند که با باور خود رأی داده اند و عملکرد دولت این باور را تقویت خواهد کرد.

کد خبر 865132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha