ظاهرا باشگاه تراکتور با ارائه یک پیشنهاد سنگین به دنبال جذب هافبک استقلال است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه چهارم به پایان رساند و با توجه به قهرمانی سپاهان در جام حذفی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) را کسب کند.

تی‌تی‌ها برای فصل جدید هنوز سرمربی ندارند اما شنیده می‌شود، مالک باشگاه همانند فصل‌های گذشته حضور پر رنگی در نقل‌وانتقالات دارد و تا به اینجا کار با چند بازیکن مطرح نیز به توافق رسیده و ظاهرا چند بازیکن پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد فصل بعد در جمع تراکتوری‌ها خواهند بود. حالا خبر می‌رسد که تراکتوری‌ها در پی جذب یک گزینه استقلال هستند.

تراکتور قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد سنگین، آرش رضاوند هافبک استقلال تهران را به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن ۳۰ ساله با استقلال در پایان فصل به پایان رسیده و شایعات زیادی در رابطه با تمدید قرارداد این بازیکن به گوش می‌رسد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که مبلغ پیشنهادی تراکتور به رضاوند حدودا ۴۰ میلیارد تومان بوده و باید منتظر ماند تا مشخص شود که رضاوند فصل آینده را با لباس کدام تیم آغاز می‌کند.

کد خبر 865334
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 1
    آرش جان اگر هواداران و استقلال را دوست داری لطفا برو تراکتور
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 1
    بهتره بره
  • رسول IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    همین الان با خرید ۳ بازیکن پرسپولیس تراکتور ۷۰ درصد سقف بودجه رو رد کرده .چطور میخوان چند بازیکن خارجی و اون بیستا بازیکن دیگه رو با اون سی درصد قرارداد ببندن.؟؟؟