فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای عملیات موفقیت آمیز توسط مرزبانان شمال استان ۶۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی، سلاح و مهمات جنگی در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان کشف شد.

سردار رضا شجاعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رضا شجاعی بیان کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک باند قاچاقچی مواد مخدر و سلاح و مهمات، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان افزود: مرزداران غیور شمال استان ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

سردارشجاعی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۶۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم مرفین، ۵ کیلوگرم شیشه، تعداد ۱۳ قضبه سلاح کمرشکن، یک قبضه سلاح ام ۴ و تعداد ۱۰ فشنگ مربوطه، را کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمرزهای شرق کشور تلاش می‌کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

گفتنی است در این زمینه پرونده اولیه تشکیل، متهم به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کد خبر 865377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha