مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری ادارات استان بوشهر فردا سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

ساعت

به گزارش همشهری آنلاین، کورش دهقان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، دمای هوا در استان بوشهر روز سه‌شنبه به ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و به همین دلیل ساعت کاری ادارات کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: ساعت کاری ادارات استان بوشهر فردا از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود تا شاهد کاهش میزان مصرف برق در ساعات واج مصرف باشیم و بتوانیم به پایداری شبکه برق کمک کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه ساعت کاری ادارات فقط روز سه‌شنبه کاهش دارد افزود: دستگاه‌های خدمت رسان از جمله مراکز درمانی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته شده که کارمندان ساعت کاری باقیمانده را به شکل دور کاری سپری کنند.

ادارات استان همدان فردا با دو ساعت تأخیر شروع به کار می‌کنند

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران استان با پیشنهاد کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان و موافقت استاندار محترم همدان، به دلیل پایداری شرایط آلودگی هوا و افزایش غلظت ذرات آلاینده در استان، در راستای کاهش مواجهه شهروندان با هوای آلوده، شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های سطح استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه زمانی امتحانات پایان ترم هستند؛ فردا سه شنبه ۱۹ تیرماه با دو ساعت تأخیر و رأس ساعت ۸ صبح است.

لازم به ذکر است شاخص آلودگی در کلیه شهرستانهای استان در شرایط ناسالم و بعضاً بسیار ناسالم است.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهرها ممنوع و اداره‌کل ورزش و جوانان ملزم است با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را اتخاذ نماید. تمامی فعالیت‌های (معدنی، عمرانی) داخل محدوده شهرها دارای منشأ گرد و خاک تعطیل اعلام می‌شود.

استفاده از ماسک مناسب و پرهیز از تردد غیرضروری برای شهروندان به ویژه کودکان، افراد سالخورده، بیماران قلبی و تنفسی و بانوان باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 865673
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha