گولیسانی مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت که هنوز در مورد آینده‌اش، تصمیم نگرفته است.

گولسیانی

به گزارش همشهری آنلاین؛ گیورگی گولسیانی هیچوقت اولین حضورش در یورو را فراموش نخواهد کرد. او و تیم ملی گرجستان که برای اولین بار در این تورنمنت شرکت کرده بودند، موفق شدند از گروهشان صعود کنند تا به عنوان پدیده یورو ۲۰۲۴ شناخته شوند.

گولسیانی در گفت و گویی، از حس و حال مردم گرجستان درباره این اتفاق می‌گوید: همه در کشور هیجان‌زده بودند چرا که تا امروز، تیم ملی گرجستان موفق به حضور در یورو نشده بود. هیچ کسی از ما انتظار نداشت که از گروهمان صعود کنیم اما ما توانستیم راهی مرحله حذفی شویم و وقتی به کشورمان برگشتیم، حسابی مورد محبت مردم قرار گرفتیم.

یکی از بهترین بازیهای گولسیانی در یورو، به دیدار گرجستان با پرتغال برمی‌گردد که او نمایش خوبی جلوی کریس رونالدو و همبازیانش داشت و در یک صحنه، با یک تکل دیدنی، مانع گلزنی ستاره پرتغالی‌ها شد. نظر گیورگی را درباره تقابل مجدد با رونالدو بخوانید: بازی مقابل یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال، هم افتخار بزرگی است هم مسئولیت بزرگی را می‌طلبد. ما کاملا شایسته پیروزی مقابل این تیم بودیم و خوشحالم که در دومین بازی‌ام مقابل رونالدو، باز هم او موفق به گلزنی نشد.

سوال بعدی ما از گولسیانی، درباره تقابل با اسپانیا بود که به ماجراجویی گرجستان در یورو پایان داد:" اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیمهایی بود که تا امروز جلویشان بازی کردم و می‌توانم بگویم سخت‌ترین بازی عمرم را جلوی این تیم تجربه کردم. آنها در همه مناطق زمین، تیم بالانسی هستند. ما گل اول را زدیم و در حالی از آنها گل خوردیم که یکی از هافبک هایمان مصدوم شده بود و از همان منطقه، به ما گل زدند. به نظرم گل آنها آفساید بود و معلوم نیست اگر آنها در نیمه اول به گل نمی‌رسیدند، در نیمه دوم چه اتفاقی رخ می‌داد.

بدون شک مهمترین سوالی که اینروزها می‌توان از گولسیانی پرسید، درباره آینده او در پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس امروز به صورت رسمی اعلام کرد که منتظر بازگشت مدافع گرجستانی‌اش است اما گولسیانی، هنوز تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته است: هنوز آینده‌ام مشخص نیست و مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس نداشتم. واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس هنوز به یکسری تعهدات مالی‌اش در قبال من عمل نکرده و منتظرم که این تعهد پرداخت شود. این را هم در نظر داشته باشید که من در یورو بازی کردم و بابت این موضوع، یوفا پول خوبی به پرسپولیس خواهد داد. به نظرم من به وظیفه و تعهدم در قبال پرسپولیس، کاملا عمل کردم. از یکطرف، فصل قبل بهترین عملکردم را داشتم و از طرف دیگر، از نظر مالی با باشگاه راه آمدم.

در حالیکه هنوز تصمیم گولسیانی برای آینده‌اش مشخص نشده، او پیشنهادهایی از تیمهای دیگر دریافت کرده که همین موضوع می‌تواند بازگشت او به پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد: پیشنهادهای مختلفی داشتم. از آسیا گرفته و اروپای شرقی اما هنوز چیزی جنبه رسمی پیدا نکرده است. من بازیکن آزاد هستم و در روزهای آینده همه چیز مشخص می‌شود.

کد خبر 865968
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha