قرارداد امین حزباوی با السد فسخ شد تا سوژه جدید بازار نقل‌وانتقالات، از قطر بیاید.

حزباوی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در اتفاقی غیرمنتظره، رسانه رسمی باشگاه السد قطر از فسخ قرارداد امین حزباوی، مدافع ۲۱ساله این تیم خبر داد. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که السدی‌ها فصل قبل با پرداخت مبلغی قابل توجه به فولاد خوزستان رضایتنامه حزباوی را گرفتند و قراردادی طولانی با او بستند. حتی در طول فصل هم اینطور به‌نظر نمی‌رسید که آنها از سطح کیفی مدافع ایرانی خیلی ناراضی باشند؛ چرا که به هر حال حزباوی در ۱۹مسابقه لیگ ستارگان به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. اگر واقعا تا این حد ضعیف بود که قراردادش فسخ شود، نباید اینقدر میدان به او داده می‌شد. با توجه به اینکه رسانه‌های قطری هیچ تحلیلی در این مورد ارائه ندادند، نوبت روایت اول به یک سایت ورزشی در ایران رسید که داستان خودش را بگوید؛ اینکه حزباوی به جرم نپذیرفتن تابعیت قطری و بازی‌نکردن برای تیم ملی آن کشور کنار گذاشته شده است.

تابستان گذشته هم که بحث پیشنهاد السد به حزباوی جدی شد، همین حرف و حدیث‌ها وجود داشت و حتی نخستین بار علیرضا منصوریان مدعی شد قطری‌ها دنبال تغییر تابعیت این بازیکن هستند. با این حال خود حزباوی در آن زمان این مسئله را تکذیب کرد. بعدتر هم او به تیم ملی ایران دعوت شد و حتی نخستین بازی رسمی‌اش را مقابل ترکمنستان انجام داد تا عملا حضورش در تیم ملی قطر بسیار دشوار یا ناممکن شود. هر چه هست، بعد از فسخ قرارداد اخیر، خود حزباوی هم تصویری با پیراهن تیم ملی ایران منتشر کرد که همین مسئله هم به شایعات دامن زد. طبیعتا باید منتظر گذر زمان و انتشار اطلاعات بیشتر ماند تا بتوان قضاوت صحیح‌تری انجام داد اما اگر واقعا دلیل فسخ قرارداد حزباوی همین بوده باشد، جدا باید به او تبریک و خدا قوت گفت.

در هر صورت از دیروز و بلافاصله بعد از انتشار این خبر، حزباوی هم به فهرست ستاره‌های جذاب نقل‌وانتقالات اضافه شد. هنوز ساعتی از استوری باشگاه السد نگذشته بود که برخی رسانه‌ها از سپاهان و استقلال به‌عنوان مشتریان این مدافع نام بردند. به‌نظر می‌رسد این تنور روزهای آینده داغ‌تر از این هم بشود!

کد خبر 866050
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha