حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهّری اصل را به‌ عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب کردند.

رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، رهبر انقلاب در این حکم با ابراز تأسف فراوان مجدد از فقدان حجة‌الاسلام آل‌هاشم از شیوه سلوک مردمی و خدمتی ایشان تمجید کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

امام جمعه تبریز منصوب شد | متن حکم رهبر انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهّری اصل دامت افاضاته
با ابراز تأسف فراوان از فقدان امام جمعه‌ی مردمی و پرتلاش و برجسته‌ی تبریز، مرحوم مغفور شهید خدمت، حجة‌الاسلام آل‌هاشم رضوان‌الله‌علیه که بیشک ضایعه‌ای برای مردم آذربایجان است و با تمجید از شیوه‌ی سلوک مردمی و خدمتیِ آن مرحوم، جناب‌ عالی را که از همراهان و همکاران وی بوده و بحمدالله به حُسن اندیشه و عمل شناخته شده‌اید، به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ی تبریز منصوب میکنم.

انتظار دارم که جایگاه امامت جمعه برای مردم مؤمن و شجاع و انقلابی تبریز، با خصوصیات ممتاز آنان به گونه‌ی شایسته‌ای همتراز باشد و دانش و اخلاص و همدلی و تبیین، محور تعامل با توده‌های مؤمن و پرشور مردمی بویژه جوانان قرار گیرد، و ارتباط صمیمانه با علمای اعلام و دانشگاهیان و فرزانگان و مجموعه‌های انقلابی و همدردی با ایثارگران و ضعفای جامعه، همواره مدّ نظر باشد. توفیقات شما را از خداوند مسألت میکنم.

کد خبر 866089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha