رسانه های هندی خبر دادند که «جیمی مکلارن» بازیکن فصل گذشته «ملبورن سیتی» استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

مکلارن

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در همین حال مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم خود برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و همچنین لیگ نخبگان آسیا هستند.

پرسپولیس تا به امروز چهارشنبه ۱۹ تیر تنها از تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری خبر داده است و با اینکه کمتر از ۴۰ روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر زمان باقی است اما این باشگاه هنوز از خرید جدید خود در هیچ پستی رونمایی نکرده است که این موضوع موجب نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

در همین خصوص رسانه های هندی خبر دادند که «جیمی مکلارن» بازیکن فصل گذشته «ملبورن سیتی» استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

قیمت این بازیکن در سایت «ترانسفر مارکت» حدود یک و نیم میلیون یورو تخمین زده شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد است با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

رسانه های هندی اعلام کرده اند که باشگاه «موهون باگان» هند هم به دنبال خرید این بازیکن است و با پرسپولیس برای جذب او رقابت می کند.

این بازیکن ۳۰ ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی فوتبال استرالیا بازی کرده است و از سال ۲۰۱۶ هم به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و در این مدت ۳۲ بازی ملی و ۱۱ گل به ثبت رسانده است. این بازیکن طی ۵ فصل حضور در ملبورن سیتی، ۱۴۲ بازی و ۱۰۳ گل ثبت کرده است.

کد خبر 866123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha