مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای پویش پاکبان حسینی با مشارکت داوطلبان مردمی در ایام عزاداری ماه محرم در هیات‌های مذهبی و مساجد پایتخت خبر داد.

پاکبان حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، حفظ بهداشت محیط‌زیست در ایام محرم مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است و بنا به گفته های رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با توجه افزایش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف در هیات‌های عزاداری و تکایا طرحی تحت عنوان پویش پاکبان حسینی راه اندازی شده است. او قالب های پویش را اینگونه تشریح کرد:

  • داوطلبان مردمی می‌توانند با نصب نرم‌افزار نوماند در اپلیکیشن شهرزاد پسماندهای خشک خود را تحویل داده دهند که با این اقدام هم به پاکبانان کمک می کنند و هم درآمدزایی خواهند داشت.
  • برای نظافت و پاکسازی هیات‌ها و معابر اطراف این اماکن مذهبی مسوولان هیات‌ها و تکایا با مراجعه به سازمان مدیریت پسماند ملزومات لازم برای جمع‌آوری زباله‌ها در تکایا و هیات‌های خود را دریافت کنند.
  • پس از پایان دهه اول ماه محرم داوطلبان پویش پاکبان حسینی در صورت تمایل می‌توانند با ثبت‌نام در طرح «خادم روضه رضوان» برای مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام شوند تا در کنار نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران کار نظافت و رفت‌وروب را در آن ایام به عهده داشته باشند.
  • علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران یا ارسال پیام به شماره ۰۹۰۱۸۱۰۰۱۰۹ در پیام رسان «بله» نسبت به ثبت نام و دریافت جلیقه و ملزومات لازم اقدام کنند.

کد خبر 866220
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha