مهلت دریافت کارت کنکور همه داوطلبان نوبت دوم آزمون ساعت ۲۴ امشب پایان می یابد.

اخاذی از داوطلبان کنکور

به گزارش همشهری آنلاین، مهلت دریافت کارت‌ شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان امشب چهارشنبه ۱۹ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) پایان می یابد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه های آزمایشی هنر یا زبان های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

در تمامی ۴۰۸ شهری که آزمون در آن برگزار می شود باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری وجود دارد که داوطلبان می توانند در امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه می توانستند به باجه های رفع نقص مراجعه کنند. برخی از اطلاعات در صورت مغایرت قابل رفع است که باید به سامانه مراجعه کنند.

برخی از نواقص کارت توسط خود داوطلب قابل رفع کردن است که داوطلب می تواند با ورود به کارپوشه آزمون سراسری خود در سایت سازمان ملی سنجش، اطلاعاتی که مغایرت دارد را ویرایش کند. اطلاعات شناسنامه ای قابل ویرایش نیست زیرا سازمان ملی سنجش این اطلاعات را از سازمان ثبت احوال دریافت کرده است. اگر اطلاعات سال اخذ دیپلم، معدل و شبیه آن مغایرت وجود داشته باشد، نیاز است که فرد آن را در سامانه جامع آزمون سراسری آن را اصلاح کند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 866248
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha