استقلال پیش از این به‌دنبال جذب جواد آقایی‌پور، ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان بود ولی در رقابت برای خرید او از سپاهان شکست خورد و حالا به سراغ دیگر گزینه‌های خط حمله رفته است.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و پرسپولیس تا امروز در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد جالبی نداشته‌اند و در جذب نفرات مورد نظر و تمدید با بازیکنان کلیدی موفق عمل نکرده‌اند. این موضوع باعث شده مدیران دو تیم برای جذب بازیکن تحت فشار قرار بگیرند.

علی علیپور در هفته‌های اخیر مذاکراتی با مدیران پرسپولیس داشته ولی با این تیم به توافق نرسیده و در آخرین مذاکره از تیم سابق خود یک هفته وقت خواسته تا پاسخ نهایی‌اش را بدهد. در این بین باشگاه استقلال در اقدامی جنجالی به سراغ گزینه اصلی پرسپولیس رفته و با او وارد مذاکره شده است.

استقلال پیش از این به‌دنبال جذب جواد آقایی‌پور، ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان بود ولی در رقابت برای خرید او از سپاهان شکست خورد و حالا به سراغ دیگر گزینه‌های خط حمله رفته است. یکی از گزینه‌های نکونام برای قسمت هجومی تیمش علی علیپور است و مدیران استقلال هم به همین خاطر به او پیشنهاد داده‌اند تا به جای تیم سابقش، راهی استقلال شود.

در شرایطی که همه علی علیپور را با دوران درخشان حضورش در پرسپولیس به یاد می‌آوردند، این بازیکن سابق حضور در استقلال را هم دارد. او پیش از لیگ دوازدهم با استقلال قرارداد بسته بود ولی خیلی زود قراردادش فسخ شد و این تیم را ترک کرد. علیپور حتی اعتراف کرده که قبل از حضور در پرسپولیس هوادار استقلال بوده ولی بهترین دوران فوتبالش با پیراهن قرمز رقم خورده است.

با توجه به سابقه علیپور در پرسپولیس شانس این تیم برای جذب این ستاره همچنان بیشتر از استقلال است ولی اگر به هر دلیلی بازگشت او به پرسپولیس منتفی شود، ممکن است یک انتقال جنجالی در روزهای آینده رقم بخورد.

کد خبر 866305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی پروا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 0
    هرچند کامنت منو حذف می کنین ولی شما فقط دارید الکی جو میدین. البته احتمالا براتون نون داره دیگه.
  • درویش گوش کن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 1
    علیپور آمار گلزنی بسیار بدی در لیگ پرتغال داشته و چون ۴ ، ۵ سال پیش آمارش خوب بود دلیل نمیشه جذبش کنی، .... همون مهاجم استرالیایی که ۵ فصل آقای گل شد رو جذب کن، آمارش خییییییلی خوبه
  • داریوش IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    4 0
    علی علیپور عمر فوتبالش تمام شده بدرد استقلال نمیخوره الان با ادعای اینکه لژیونر بوده تقاضای پول زیاد میکنه استقلال بهتره با این پول یه مهاجم خارجی بگیره
  • جواد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    7 1
    هایجک چیه؟ چرا دست از تخریب زبان فارسی نمیکشید؟ کجا هستند آنها ئی که به نام زبان فارسی پول میگیرند؟
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 4
    به نظر من به ششتقلال بره به نفع ماست
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 1
    علی پور به درد استقلال نمیخوره!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 3
    انشاالله که نیاد اصلا ازش خوشم نمیاد
  • حمید IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 1
    سر دبیر ونویسنده محترم چرا این قدر ضد استقلال هستی