بیرانوند قراردادی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان برای فصل آینده با باشگاه پرسپولیس داشت که این قرارداد به صورت یک‌طرفه از سوی او فسخ شد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین اولین جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ قرارداد، روز گذشته (چهارشنبه) در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شد و پرسپولیسی‌ها با ارائه لایحه شکایت خود درخواست دریافت غرامت از بیرانوند را ارائه کردند.

بیرانوند قراردادی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان برای فصل آینده با باشگاه پرسپولیس داشت که این قرارداد به صورت یک‌طرفه از سوی او فسخ شد. باشگاه پرسپولیس به همین دلیل در لایحه شکایت خود علیه بیرانوند، درخواست دریافت غرامتی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان (به میزان رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس) کرده است.

طبق اعلام کمیته وضعیت، طرفین این پرونده باید تا هفته آینده مستندات و لایحه‌های خود را به این کمیته ارسال کنند و بعد از ارسال لایحه، پرونده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 866339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    9 5
    ماشالله آقا درویش. بخدا خیلی لایق و دانایی
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    9 4
    این پول را از بیرانوند بگیرید حثما و هیچگاه بی ظرفیت ها را به باشگاه راه ندید از این قضیه خوشحالیم انگار اون پول را از زمین پیدا کردیم از مسولین تیم و باشگاه ممنونیم.
  • mehdi GB ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    6 4
    آقای درویش کار بیرانوند را تمام کن گلر پرسپولیسی خوب داریم.. مانند امیرعابدزاده. علیرضا حقیقی دیگر بازیکنان. میلاد مخمدی. حامدپاکدل. رامین رضائیان. علیپور. لیموچی. پس منتظر چی هستید❤⚽
  • گل IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    5 10
    علیرضا رو اذیت نکنید خواهشا
  • محمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    5 6
    درویش دنبال عقده گشایی اصلا کاری به نقل وانتقالات نداره ! فقط منتظر سازمان لیگ بگه توخیلی خوبی درویش وبانکشهرهم بخاطر کم هزینه کردن نگهش دارند فقط همین ، وای بحالت درویش اگه تیم را ضعیف و...ببندی