رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راه‌اندازی خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف - کربلا خبر داد.

سفر با اتوبوس - حمل و نقل بین شهری

به گزارش همشهری آنلاین، نصیر برادران رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به آغاز ماه محرم و در آستانه ایام اربعین حسینی خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف - کربلا راه اندازی شد.

برادران با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این خط ارائه خدمات شایسته به زائران ایرانی و عراقی است گفت: اولین سرویس منظم اتوبوسی در روز یکشنبه هفدهم تیر ماه اعزام شد و فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مسافربری استان به ترتیب در سامانه‌های www.Safar۷۲۴.ir و www.Tarabari۷۲۴.com در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شده؛ هر هفته حداقل ۴ سرویس اتوبوسی و ون به طور منظم در مسیر مشهد به عراق از طریق مرز مهران زائران را جابه‌جا می‌کنند.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر در استان خراسان رضوی ۳ شرکت مسافربری دارای مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی برای ناوگان اتوبوسی و ۲ شرکت برای ناوگان ون مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به راه‌اندازی خط مشهد به عراق به‌صورت منظم و نیازسنجی صورت گرفته در این خصوص زائران گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اطلاع رسانی شده و رزرو بلیت برای سفری راحت در ایام محرم و اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی کنند.

کد خبر 866340
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha