گویا لیموچی هم که پیشتر گفته بود به پرسپولیس علاقه‌مند است، حالا تأکید کرده که به خاطر بحث فوتبالی دوست دارد به سپاهان برود.

مهدی لیموچی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از درخشش در آلومینیوم اراک، مهدی لیموچی به بازیکن مهمی در فصل نقل و انتقالات تبدیل شد. بازیکنی که بند فسخ ۴ میلیاردی در قراردادش وجود داشت اما گویا در سازمان لیگ ثبت نشده بود. به همین دلیل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برای جذب لیموچی مجبور شدند با باشگاه آلومینیوم وارد مذاکره شوند.

تا چند روز قبل خیلی‌ها انتقال لیموچی به پرسپولیس را تمام شده می‌دانستند و اعتقاد داشتند او برای عضویت در این تیم به توافق نهایی رسیده. حالا اما اخبار دیگری به گوش می‌رسد. گویا در یکی دو روز اخیر مسئولان سپاهان با مدیریت آلومینیوم اراک توافق کرده‌اند تا رضایت‌نامه لیموچی به نام باشگاه اصفهانی صادر شود.

گویا لیموچی هم که پیشتر گفته بود به پرسپولیس علاقه‌مند است، حالا تأکید کرده که به خاطر بحث فوتبالی دوست دارد به سپاهان برود و فوتبال خود را در اصفهان ادامه بدهد. باید ببینیم آیا مدیران پرسپولیس دوباره تلاشی در این زمینه انجام می‌دهند یا لیموچی راهی سپاهان خواهد شد؟

کد خبر 866350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    6 1
    بهتر ک رفت سپاهان. دیگه هم اجازه نمیدیم بیاد پرسپولیس. حالا انگار کی هست!
    • اخراج درویش IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 1
      با اینکه سپاهان و کیسه میخواستنش گفت پرسپولیسی هستم ، درویش عرضه‌ی جذبش رو نداشت، درویش پرسپولیس رو نابود کرد، دیگه هیچ‌کسی نموند جذبش کنیم، متاسفم برای درویش، متاسفم برای هوادار پرسپولیس....
  • امین IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 2
    درویش معلوم نیست امسال چکار میخواهی بکنی ، دیگه بازیکن خوبی هم مانده ؟؟ مطمئنا قصدت تخریب پرسپولیسه...
    • مم IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 1
      اگه اینا نگی چی بگی بسازید خخخخخ
    • مجیدمعرفت IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      بچه ها ما اصلا مدیرعامل نداریم،یک ساله میخواد این بازیکن را بخرد ولی توان این کا رو نداشت اصلا درویش بدرد پرسپولیس نمیخوره شما هوادارانی که در تهران هستین باید برید جلوی درب باشگاه شاکی بشین،خواهش میکنم لطف کنید اینکار را انجام بدید ترابی از دست رفت لیموچی هم همینطور
  • طرفدار فوتبال IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 1
    دیگرباید. این واقعیت راپذیرفت که هیچ کس بخاطرفلان تیم که بقول خودشان ازبچگی طرفدارش بودو.......فوتبال بازی نمیکنددیگرالان فقط وفقط هرباشگاه سرمایه داری مثل سپاهان یاتراکتوریاگل گوهریا........ پول بیشتری دادبازیکنان بقول خودش برای پیشرفت فوتبال شان به تیمهامیروند. آری دیگرگذشت که امثال محرمی وپیوس ونادروناصرمحمدخانی وعابدزاده وجوادزرینچه واخترو چنگیزو........ فقط وفقط پیراهن قرمزیاآبی راتاآخرمی پوشیدند. شمارفتار بازیکنان جدیدنظیرقائدی ومحبی وبیراوندوترابی و..... راببینید. بعدنظربدهیدحالاحکایت آقای لیموچی وپرسپولیس که میگویدمن پرسپولیسی هستم ولی برای پیشرفت فوتبالم جای میروم که بازی کنم خوب پسرمگرماالان ازتیم پرسپولیس قویتردرایران داریم. پس دنبال چی میگردی؟
    • احمد IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      دوست عزیز ، خودت از ۱۰۰ هزار تومان نمیگذری ، بعدشم ، لیموچی با اینکه چندتا تیم میخواستنش گفت پرسپولیسی هستم و درویش از همین حرفش سواستفاده کرد و میخواست لیموچی رو مفت به دست بیاره، درویش کاری با پرسپولیس کرد که این فصل گزینه‌ی سقوط باشیم....
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    درویش خوابه بیدارش کنید
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 1
    چرا سپاهان و تراکتور میتونن بازیکن بگیرن اما استقلال و پرسپولیس نمیتونن