باشگاه تراکتور از ثبت قرارداد با علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس رونمایی نمی‌کند.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا بیرانوند با باشگاه تراکتور قرارداد رسمی امضا کرده است. درحالی که این بازیکن هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده بود اما بیرو قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و پس از مذاکراتی که با زنوزی مالک باشگاه تراکتور داشت، درنهایت با این باشگاه قرارداد رسمی امضا کرد و حتی با زنوزی و مدیران باشگاه تراکتور عکس یادگاری گرفت.

اما تنها مانع باشگاه تراکتور برای رونمایی از این قرارداد، اعلام نشدن حکم کمیته تعیین وضعیت است. همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرقانونی بیرانوند از دروازه‌بانش شکایت کرد و جلسه کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به این پرونده روز ۲۰ تیرماه (چهارشنبه) برگزار شد.

به همین دلیل باشگاه تراکتور در انتظار حکم نهایی کمیته وضعیت است. اگر کمیته وضعیت به نفع بیرانوند رای دهد، تراکتوری‌ها بلافاصله از قراردادی که با دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس منعقد کرده‌اند رونمایی خواهند کرد. اما اگر وضعیت برعکس شده و حکم کمیته وضعیت به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، باشگاه تراکتور با کتمان امضای حکم با دروازه‌بانی که تحت قرارداد بوده، قرارداد امضا شده با بیرو را پاره خواهد کرد چرا که با شکایت باشگاه پرسپولیس و محرومیتی چند ماهه مواجه خواهد شد.

جالب اینجاست که این اتفاق در مورد علی علیزاده نیز رخ داد. این گونه که باشگاه گل گهر با استفاده از بند ۲۵ درصد (هر باشگاهی بلافاصله پس از پایان قرارداد ۲۵ درصد به مبلغ قرارداد قبلی بازیکن اضافه کرده و قرارداد بازیکن را برای یک فصل دیگر تمدید می کند) علی علیزاده را در گل گهر نگه داشت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه تراکتور برای مواجه نشدن با شکایت، جرایم و محرومیت از سوی باشگاه گجل گهر، عکس رونمایی با این بازیکن را پاره کرد.

کد خبر 866446
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha