فرشاد فرجی از علاقه بیرانوند برای ماندن در این تیم گفت: مثل اینکه درویش با بیرانوند تماس تلفنی داشته است و امیدوارم چیز بدی پیش نیاید که به ضرر بیرانوند شود.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، با تمدید قرارداد فرجی وضعیت ادامه حضور بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس کمی بهتر شده ولی تکلیف دروازه این تیم هنوز مشخص نیست. علیرضا بیرانوند مانند فصل گذشته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده ولی هنوز راهی تیم دیگری نشده و همین موضوع شایعاتی در خصوص بازگشت او به پرسپولیس به وجود آورده است.

فرشاد فرجی در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: با علیرضا بیرانوند اکثر روزها در ارتباطیم. این تصمیم خودش بوده و من هیچ قضاوتی نمی‌کنم. تصمیمش برایم قابل احترام است. من مسافرت بودم و یک شبی تماس گرفتم و گفتم خیلی نگرانم و امیدوارم چنین چیزی در ذهنت نباشد. خودش خیلی ناراحت بود و حرف‌های زیادی دارد. بیرانوند، گلر اول ایران که جزو سه گلر برتر آسیاست برایش سخت بود که نتوانست قرارداد مالی مدنظرش را کسب کند. خود او الان ناراحت است و اوضاع روحی خوبی ندارد. علی خیلی پرسپولیسی است و هرچه داشت در پرسپولیس گذاشته و اگر هم برگردد تمام تلاشش را می‌کند. او خیلی دوست دارد برگردد و الان شرایط سخت است. امیدوارم به او کمک شود. آقای درویش هم درباره آقای بیرانوند تلاشش را می‌کند. یک مقدار نیاز به صبوری داریم. انشاالله کمک کند که برگردد. مثل اینکه تماس تلفنی هم باهم داشتند و امیدوارم چیز بدی پیش نیاید که به ضرر بیرانوند شود.

فرجی در پایان حرف‌های خود گفت: هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند، حداقل ۱۴ پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد و این بزرگی باشگاه پرسپولیس را نشان می‌دهد. تیم‌های دیگر پیشنهادات مالی خیلی خوبی به من دادند اما من قراردادم را با پرسپولیس تمدید گردم و اصلاً منت نمی‌گذارم. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، باید عاشق این تیم باشد در سختی‌ها و مشکلات عشق به پرسپولیس باعث می‌شود که شانه خالی نکنی؛ خود من سال گذشته یکسری ضعف‌ها و اشتباهاتی داشتم و این قول را به هواداران می‌دهم که تا آخرین لحظه با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم. من هر چه در توانم داشته باشم برای پرسپولیس در زمین بازی می‌گذارم. باشگاه مطالبات بازیکنان را ۱۰۰ درصد تسویه کرده و به هواداران می‌گویم نگران نباشید. بازیکنان جوانی با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردند و با تیم دیگری قرارداد بستند. ما سال گذشته که توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم به دلیل حضور هواداران بود و از هواداران می‌خواهم باز هم پشت تیم باشند تا با کمک هم به موفقیت برسیم.

کد خبر 866588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha