روبرتو فیرمنیو، ستاره سابق لیورپول قرار است در برزیل به عنوان کشیش فعالیت کند.

نقل و انتقالات

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که مانوئل نویر تصمیم گرفته تا جام‌جهانی۲۰۲۶ به بازی در تیم ملی آلمان ادامه دهد، کینگزلی کومان، وینگر ۲۸ساله تیم ملی فرانسه قصد دارد به‌دلیل مشکلات روحی از بازی‌های ملی خداحافظی کند. او در این یورو فقط ۱۵دقیقه به میدان رفت و دیدیه دشان بیشتر ترجیح داد به دوستان و بازیکنان همسو با خودش بازی بدهد. بایرن‌مونیخ حاضر است درصورت رسیدن پیشنهاد ۵۰ تا ۶۰‌میلیون یورویی، کینگزلی کومان را بفروشد.

مراسم معرفی کیلیان امباپه ساعت ۱۲:۰۰ به‌وقت محلی (۱۳:۳۰ به‌وقت تهران) روز سه‌شنبه ۱۶جولای‌(۲۶تیر) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد. ۱۰۵هزار نفر خواستار بلیت رایگان معارفه امباپه در برنابئو شده‌اند.

با اعلام باشگاه واسکودوگاما، فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی سابق لیورپول و بارسلونا و یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در ۳۲سالگی به این باشگاه برزیلی پیوست.

خفرن تورام، هافبک نیس و پسر لیلیان تورام با قراردادی ۵ساله به یوونتوس رفت. مبلغ انتقال: ۲۰+۵میلیون یورو.

رافا مارین، هافبک رئال‌مادرید به ناپولی پیوست. مبلغ انتقال: ۱۲میلیون یورو.

پس از ناکامی تیم ملی آمریکا در کوپاآمریکا با میزبانی این کشور، فدراسیون فوتبال آمریکا با یورگن کلوپ برای هدایت تیم ملی این کشور تماس‌هایی را برقرار کرده است. کلوپ گفته بود می‌خواهد یک فصل استراحت کند اما وسوسه زندگی در آمریکا و همچنین کار در تیم ملی که یک شغل پاره‌وقت است، شاید روی این تصمیم تأثیر بگذارد.

دونی فان‌دبیک، هافبک هلندی پس از سپری‌کردن دوران ناموفق در منچستریونایتد که ۲بار با انتقال قرضی این تیم را ترک کرد، این‌بار با قراردادی دائمی راهی ژیرونا شد. منچستریونایتد و ژیرونا بر سر مبلغ ۵۰۰هزار یورو ثابت به اضافه بندهای پاداشی برای انجام این معامله به توافق رسیده‌اند. این در حالی است که من‌یونایتد او را با مبلغ گزاف ۳۵+۵میلیون پوند از آژاکس خریده بود.

منچستریونایتد پس از توافق شخصی با زیرکزی، با بولونیا نیز به توافق رسید. شیاطین سرخ برای اینکه بتوانند مبلغ انتقال زیرکزی را به‌صورت قسطی و در ۳سال بپردازند، کمی بیشتر از رقم بند فسخ ۴۰میلیون یورویی قرارداد او را به باشگاه ایتالیایی پرداخت خواهند کرد. تن‌هاخ فصل پیش راسموس هویلند دانمارکی را هم از همین باشگاه با ۷۳.۹میلیون یورو خریده بود.

ماریو بالوتلی به کورینتیانس برزیل پیوست. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، منچسترسیتی و اینترمیلان در ۳۳سالگی انگار ۱۰سال است بازنشسته شده.

روبرتو فیرمینو، بازیکن پیشین لیورپول و برزیل، به همراه همسرش کلیسایی را در شهر زادگاه خود در برزیل دایر کرد. فیرمینو به‌عنوان کشیش و واعظ این کلیسا فعالیت خواهد کرد.

مویزه کین، مهاجم ۲۴ساله یوونتوس با قراردادی به ارزش ۱۳میلیون یورو و ۵میلیون بندهای پاداشی به ویولا پیوست. کین در ۲۰بازی فصل گذشته، هیچ گل و پاس گلی برای بانوی پیر به ثبت نرساند.

کد خبر 866621
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha