تاجر قلابی، طعمه‌هایش را از میان دختران در اینستاگرام شناسایی و با فریب آنها نقشه شیطانی خود را عملی می‌کرد.

شاكي

همشهری آنلاین ؛‌حوادث: روز پنج شنبه دختری جوان درحالیکه به شدت هراسان و مضطرب بود قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت تا ماجرای یک حادثه دردناک را گزارش کند. وی وقتی مقابل بازپرس کشیک دادسرا قرار گرفت، توضیح داد که به دام یک متجاوز سریالی افتاده است.

این دختر جوان گفت: مدتی قبل تصمیم گرفتم یک آنلاین شاپ برای خودم راه اندازی کنم. به همین دلیل یک سایت طراحی کرده و پیجی در اینستاگرام ساختم. کارم فروش آنلاین لباس های ورزشی بود تا اینکه مدتی بعد، فردی به نام مجید در اینستاگرام به من پیام داد. خودش را تاجر البسه معرفی کرد و گفت در زمینه واردات لباس های ورزشی فعالیت دارد.

او مرا فریب داد و گفت می تواند با قیمت بسیار مناسب، لباس های ورزشی را به من بفروشد. من که دیدم با خرید از او به سود خوبی می رسم با وی قرار ملاقات گذاشتم. او مرا به دفتر شرکت خود در خیابان شریعتی دعوت کرد و وقتی وارد آنجا شدم، چون هوا گرم بود برایم آبمیوه آورد که پس از نوشیدن آن، از هوش رفتم. چشمانم را که باز کردم، دیدم کسی داخل شرکت نیست. تازه فهمیدم که مجید چه بلایی بر سرم آورده و وقتی با او تماس گرفتم، تهدیدم کرد و گفت که به غیر از من افراد دیگری را هم قربانی نقشه‌اش کرده و اگر شکایت کنم، آبرویم را می‌برد. با این حال پس از خروج از دفتر او، خودم را به اداره پلیس رساندم تا از وی شکایت کنم.

با ثبت این شکایت و تحقیقات اولیه مشخص شد که تاجر قلابی، با مدارک جعلی و برای چند ساعت دفتر مورد نظر را اجاره کرده و پس از اجرای نقشه‌اش متواری شده است. از آنجا که احتمال می‌رود این مرد دختران دیگری را هم قربانی نقشه شوم خود کرده است، دستور بازداشت وی صادر شده و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

کد خبر 866656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha