مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
۰ نفر

مرد آمریکایی به اتهام تجاوز و قتل دختر نوجوانی که جسدش ۲۰سال پیش در خانه‌اش پیدا شد، مجرم شناخته شد.

قتل

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از سی‌بی‌اس، درساعت ۸شب ۱۰جولای سال۲۰۰۴، پلیس فینیکس ایالت آریزونا از طریق یک تماسی تلفنی در جریان حادثه‌ای هولناک در خانه‌ای در این شهر قرار گرفت.

وقتی ماموران خود را به خانه شماره۲۱ در خیابان درایو شمالی رساندند، در داخل اتاقی جسد نیمه جان النا لاسول ۱۵ساله را که دچار جراحات شدیدی شده بود، پیدا کردند. تیم اورژانس به سرعت اقدامات لازم برای نجات جان او را انجام داد اما دختر نوجوان به‌دلیل جراحاتی که دیده بود، جانش را از دست داد. در ادامه معلوم شد که این دختر از سوی فرد ناشناسی هدف حمله قرار گرفته و پس از آزار و اذیت وحشیانه به قتل رسیده است.

کارآگاهان برای شناسایی قاتل تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ سرنخی از قاتل نبود و تنها سرنخ دی‌ان‌ای مرد جنایتکار بود که در محل حادثه باقی مانده بود. این پرونده راکد ماند تا اینکه مدتی قبل بار دیگر تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

کارآگاهان با تکنولوژی جدید دی‌ان‌ای به سرنخ‌هایی از مردی به نام سرجیو فرانسیسکو ریس، ۳۷ساله رسیدند. وقتی معلوم شد که عامل این جنایت هولناک سرجیو است، دستور بازداشت او صادر شد اما بررسی‌ها نشان می‌داد که وی سال‌هاست که از آمریکا گریخته و به مکزیک رفته است. مقامات پلیس آمریکا با همکاری پلیس مکزیک جست‌وجو در این کشور را ادامه دادند تا اینکه چند روز پیش موفق شدند مخفیگاه سرجیو را شناسایی و او را دستگیر کنند.

بدین‌ترتیب قاتل دختر ۱۵ساله بعد از ۲۰سال به دام افتاد و پس از انتقال به آمریکا قرار است به اتهام تجاوز جنسی و قتل درجه یک محاکمه شود. به‌دنبال دستگیری قاتل خانواده النا(مقتول) در بیانیه‌ای اعلام کرد که با اینکه مادر النا چند سال بعد از مرگ او از دنیا رفت، اما او و دیگر اعضای خانواده همواره در انتظار دستگیری قاتل النا بودند و اکنون منتظرند تا دادگاه عدالت را برقرار کند.

کد خبر 866719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha