جمعه ۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در دستور کار روز چهارشنبه هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی(ایسنا)، وزیر جهاد کشاورزی در این هفته به صحن علنی مجلس می‌آید تا پاسخگوی سوال فرهاد بشیری نماینده پاکدشت باشد.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد طرح یک فوریتی خدمات رسانی به ایثارگران در هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت شود.

ادامه‌ رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب 29/7/1363 و لایحه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در جلسه هفته آینده صحن علنی مجلس قرار است لایحه‌ تمدید مهلت اجرای تبصره‌ دو ماده 33 اصلاحی قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور مصوب 1386 (اعاده شده از شورای نگهبان)و طرح بیمه‌های اجتماعی قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه‌دار (اعاده شده از شوری نگهبان)و طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌ یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش بررسی شود.

بررسی طرح اصلاح قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 1362، گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص مصطفی کواکبیان از عملکرد سازمان تربیت بدنی کشور، گزارش تصویب تقاضای تحقیق و تفحص عده‌ای از نمایندگان مجلس از عملکرد نظام بانکی و همچنین بررسی وضعیت نظام حسابداری و حسابرسی و چگونگی کیفیت نظارت بر دستگاه‌های اجرایی کشور در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد.

همچنین قرار است از لایحه اصلاح ماده 117 تنفیذی قانون برنامه سوم توسعه موضوع ماده 36 قانون برنامه‌ چهارم توسعه مصوب 1383، لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین و لایحه‌ موافقتنامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری فدرال نیجریه گزارش‌های جداگانه‌ای به نمایندگان مجلس در صحن علنی ارائه شود.

ارایه گزارش طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور نیز از دیگر برنامه‌های هفته آینده نمایندگان مجلس در صحن علنی است. 

کد خبر 86694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز