سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور از امروز تا آخر هفته خبر داد.

وزش باد شدید - رگبار باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و مازندران رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه این شرایط ـ علاوه بر مناطق ذکر شده ـ در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، ارتفاعات زنجان، شمال خراسان شمالی، دامنه‌ها و ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و همچنین ارتفاعات مازندران و سمنان در ساعات بعدازظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

با توجه به ناپایداری‌های فصلی، طی ۵ روز آینده رگبار و رعد و برق در برخی نقاط واقع در ارتفاعات کرمان و شمال و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور در این مدت جوی پایدار حاکم است.

طی ۵ روز آینده پدیده غالب در نوار شرقی کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک است.

دریای عمان به ویژه نواحی شرقی آن طی ۵ روز آینده و خلیج فارس در ۳ روز آینده مواج است.

کد خبر 867360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha