رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی رابطه و تعامل خوبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد و در این راستا علاقمند هستیم تا همکاری ویژه‌ای را با عربستان سعودی در زمینه توسعه و پیشرفت کشتی داشته باشیم.

علیرضا دبیر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون کشتی، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به روابط خوب میان فدراسیون کشتی ایران با کشورهای عراق، سوریه، اردن، قطر خاطرنشان کرد: فدراسیون رابطه و تعامل خوبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربی دارد و در این راستا علاقمندیم که همکاری ویژه‌ای را با عربستان سعودی، کشور دوست و مسلمان داشته تا به پیشرفت کشتی در این کشور کمک کرده باشیم.

سفیر عربستان نیز با اشاره به جایگاه کشتی ایران در جهان و استقبال از این همکاری، از رئیس فدراسیون کشتی دعوت کرد تا به منظور تعامل و همکاری‌های بیشتر به منظور رشد و توسعه کشتی در عربستان جلسه‌ای را در سفارت این کشور با وی برگزار کند. العنزی همچنین از دبیر برای حضور در کشور عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرد.

هدیه خاص علیرضا دبیر به سفری عربستان + عکس
از سوی رئیس فدراسیون، تابلویی منقش به آیات شریف قرآنی به رسم یادبود به سفیر عربستان هدیه داده شد.

کد خبر 867557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    خلیج فارس و عربی؟!