همزمان با هم معنی بودن با صدای غرنده موتورهای V8 و V12، فراری با اولین وسیله نقلیه تمام‌الکتریکی خود به سمت آینده حرکت می‌کند.

فراری

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، در حالی که جزئیات رسمی اندک است، نمونه‌های اولیه‌ای که به شکل خودروهای ماسراتی در خیابان‌ها دیده شده‌اند، به یک شکل شاسی‌بلند احتمالی اشاره می‌کنند.

مدیر عامل فراری، بنه‌دتو وینیا، تایید کرده است که این خودرو الکتریکی در اواخر سال آینده رونمایی خواهد شد و تحویل‌ها از سال ۲۰۲۶ آغاز می‌شود. در حالی که وینیا جزئیات خاصی ارائه نداد، او وعده داد که این خودرو الکتریکی تجربه رانندگی هیجان‌انگیزی که فراری به خاطر آن مشهور است را ارائه خواهد داد و هدف آن جذب هم هواداران قدیمی فراری و هم تازه‌واردان آشنا به فناوری است.

فراری پیش از این نمونه اولیه را مورد آزمایش قرار داده و هزاران مایل را در جاده پیموده است. وینیا بر فرآیند آزمایش دقیق تاکید کرد و اظهار داشت که رانندگان تست آن‌ها که با معیارهای عملکرد برند آشنا هستند، بازخوردهای ارزشمندی ارائه داده‌اند.

وینیا شایعات مربوط به قیمت نیم میلیون دلاری را به عنوان حدس و گمان رد کرد و بیان کرد که قیمت نهایی نزدیک به زمان عرضه تعیین خواهد شد. خودرو الکتریکی در خط تولید جدید فراری در ساختمان E در مارانلو تولید خواهد شد، جایی که قرار است به مرکز تمامی قوای محرکه، از جمله باتری‌های ولتاژ بالا و موتورهای الکتریکی برای مدل‌های آینده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

در حالی که فراری به سوی برقی شدن پیش می‌رود، وینیا اطمینان داد که مدل‌های احتراق داخلی و هیبریدی همچنان در خط تولید باقی خواهند ماند و ترکیب فروش بر اساس تقاضای مشتریان تعیین خواهد شد و نه اهداف تولید.

ورود فراری به دنیای خودروهای الکتریکی یک تغییر مهم برای این برند نمادین است. آیا این شرکت قادر خواهد بود تا در عین تطبیق با عصر جدید قوای محرکه، میراث عملکردی خود را حفظ کند؟ ما جواب این سوال را در کمی بیش از یک سال خواهیم دانست.

کد خبر 867696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha