سامسونگ گلکسی زد فولد۶ که هفته گذشته رونمایی شد، در حالت باز شده ۵.۶ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۲.۱ میلی‌متر ضخامت دارد که در مقایسه با برخی رقبا چینی کمرنگ به نظر می‌رسد.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت جی اس ام آرنا، با این حال، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ می‌تواند به طور قابل توجهی باریک‌تر باشد، زیرا رئیس و مدیر تیم MX سامسونگ، خواستار تولید گوشی تاشوی باریک‌تر شده و از تیم خواسته است که یک گوشی تاشوی "فوق باریک" توسعه دهند.

روه از مهندسان سامسونگ خواسته تا یک گوشی تاشو به نازکی گلکسی S۲۴ در حالت بسته تولید کنند. گلکسی S۲۴ دارای ضخامت ۷.۶ میلی‌متر است، در حالی که S۲۴+ و S۲۴ Ultra به ترتیب ۷.۷ میلی‌متر و ۸.۶ میلی‌متر ضخامت دارند.

حتی اگر سامسونگ بتواند ضخامت گوشی تاشوی بعدی خود را به اندازه گلکسی S۲۴ Ultra برساند، این گوشی تاشو در حالت بسته ۳.۵ میلی‌متر باریک‌تر از گلکسی زد فولد۶ خواهد بود، که ۱.۳ میلی‌متر باریک‌تر از فولد۵ سال گذشته است. یک منبع خبری ادعا می‌کند که تیم MX سامسونگ در حال کار بر روی کاهش وزن گوشی تاشوی بعدی به کمتر از ۲۳۹ گرم است، که وزن فعلی فولد۶ می‌باشد.

گفته می‌شود سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ یک نسخه باریک‌تر گلکسی زد فولد۶ با ضخامت ۱۰ میلی‌متر را رونمایی خواهد کرد، و مدل‌های بعدی نیز باریک‌تر خواهند بود. این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو ۸ اینچی خواهد بود که از نمایشگر تاشوی فولد۶ با اندازه ۷.۶ اینچ بزرگ‌تر است.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر توسعه گوشی تاشوی باریک‌تر، گزارش شده است که سامسونگ در حال کار بر روی ایجاد محتوای خاص برای گوشی‌های تاشو و همکاری با گوگل و دیگر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید برای توسعه اپلیکیشن‌های خاص گوشی‌های تاشو است.

کد خبر 867698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha